Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '07

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Hain grip virüsünün işi bu...

Hain grip virüsünün işi bu...
 

Birkaç gündür bekliyorum: Belki burnumun ve gözlerimin çağıl çağıl çağlayan suları durulur, yüzümdeki şişlikler inerde kaç zamandır beklediğim blog yazarları buluşmasına katılabilirim diye. Akşam yine ilaçlarımı aldım ve bu sabah iyileşmiş en azından evden çıkıp buluşmaya gidebilecek kadar düzelmiş olabilmeyi dileyerek yattım. Ama maalesef sabah umduğum gibi olmadı. Yine yüz göz aynı şekilde şiş, burnum da niagara şelalesi gibi çağlayarak paket paket mendilin işini bitirmiş yine de bana mısın demiyor vaziyetinde.

Hain grip virüsünün oyunu neticesinde blog yazarları buluşmasına katılamıyorum uzun lafın kestirmesi. Şu an evimde bol vitamin, bol ilaç takviyesiyle bir an evvel iyileşmeye çalışıyorum. Tanışmak, yüzyüze görüşmek istediğim blog yazarı arkadaşlarımın yanında olamayacağım için çok üzülüyorum. Ama elimden birşey gelmiyor. Eğer bulaşıcı olmayan bir hastalık olsaydı yeminle ağrı kesici falan alıp yine gelecektim. Ama grip virüsü saçan hapşırıklarımla blogcular camiasının içine virüsleri yaymanın bir gereği olmadığını düşündüğüm için "Özlem kızım otur evinde insanlara da hastalık bulaştırmanın gereği yok" dedim ve işte şu an bu kararımı uyguluyorum.

Ben grip olduğumda bu hastalığı atlatıncaya kadar dünya savaşından çıkmış asker haline gelen şanssız bir faniyim maalesef. Nedeni ise alerjik nezle hastalığından muzdarip olmam. Saman nezlesi adı da verilen bu hastalık öyle bir illet ki; grip ya da nezle olunca etkisini iki kat arttırıyor. Mesela ben grip olduğumda arkadaşlarım bana "aaa göz nezlesi mi oldun?" diye sorarlar. Çünkü o esnada gözlerim burnumla yarış edercesine musluklarını açmış havuzları doldurmaktadır. Bu alerji denilen mendebur hastalığın başıma açtığı belalar bununla da sınırlı değil aslında: Çok sevmeme rağmen kedi besleyemem de onun suçu. Sevimli pisiciklerin tüyleri alerjik nezle hastaları için çok zararlı. O yüzden evde kedi, köpek, kuş gibi tüylü mahlukatların bulunması yasak.

Yaklaşık bir saat sonra buluşup, tanışma mutluluğuna kavuşacak olan tüm blog yazarı arkadaşlarıma buradan sanal öpücükler gönderiyorum. Gribi sizlere de bulaştırmamak için öpücüklerimin şimdilik sanal halde kalması daha hayırlıdır diyerek. Dilerim blog yazarları buluşmasının ikincisi de gerçekleşir ve o zaman sizlerle karşı karşıya gelme mutluluğuna erişirim. Hepinize sevgilerimi gönderiyorum arkadaşlar.

Blog Resim: http://www.bbc.co.uk/health/images/300/flu.jpg

 
Toplam blog
: 130
: 5076
Kayıt tarihi
: 08.08.06
 
 

Ege Üniversitesi Protohistorya ve Önasya Arkeolojisi bölümü mezunuyum. Şu anda Marmara Üniversitesi ..