Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '08

 
Kategori
Güncel
 

Hain saldırı

Hain saldırı
 

Anne olarak içim yanıyor. 'KANI YERDE KALMAYACAK' cümlesi birşey ifade etmiyor. ABD yeterli istihbaratı vermeliydi, bence verilmedi.. Başımıza çuval geçiren bir ABD'den ne beklenir ?

BOP'un mimarı zihniyet 'TAVŞANA KAÇ; TAZIYA TUT.'

Soruyorum;

-Sahte çürük raporu alıp, ASKERDEN KAÇANLARIN (verenlerde dahil), eğer varsa vicdanları sızlamıyor mu?

-Dikkatimi çeken, 15 yavrumuzda fakir aile çocukları!!!... Nedenini bana kim açıklayacak merak ediyorum. Hepsi mi tesadüf?

-Birçok kişi gibi, bende PKK Meclis'te diyorum. Benim vergilerimle maaş alıp, Türk-Kürt demeden yavrularımızın öldürülmelerine destek olmuyorlar mı?

-En büyük hata, SAYIN'ları yargılanırken verilen cezanın yeterli olmaması, hainler cesaretlendirmedi mi? Bazı siyasilerimizin, PKK'nın cesaretlendirilmesinde paylarının olmadığını söyleyemeyiz!!!...

-Ceza Hukuku değişmeli, ÖLÜM CEZASI yasalara tekrar konmalı, SAYIN'ları tekrar yargılanmalı ve hakettiği ceza verilmeli diye düşünüyorum. Aynı düşüncede olan çok kişi var.

-Provakasyonlara dikkat etmeli ve gelmemeliyiz. İstedikleri bu.

Son olarak diyorum ki, YAVRULARIMIZIN CENAZE TÖRENİNE, O ŞEHRİN TÜM HALKI KATILMALI.

 
Toplam blog
: 15
: 516
Kayıt tarihi
: 02.09.06
 
 

1948 Bayburt doğumluyum. İlkokul Trabzon+Erzurum, ortaokul Erzurm+Adıyaman+İsparta; lise Isparta...