Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hak Etmeyene, İstemeyene

Hatta isteyemeyene.

Hak eden isteyen zaten alıyor, herkes hak ediyorlar diye onlara veriyor. Aydınlığı aydınlatıyoruz, karanlıklar karanlık kalıyor.

Herkes değil ama içimizden bazıları farklı davranabilir.

Ben mesela yardım etmek için pislik arıyorum!

Hak etmiyorlar, kıymet de bilmeyecekler.

Onlara onlar için yardım etmiyorum, dünyanın karanlık kalan yerleri yüzünden yüreğim üşüyor!

Bilmiyorum böyle düşünen var mı? Kötülere yardım kötülüğe yardım! Fakirin bile kötüsüne yardım etmiyoruz.

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..