Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Hak Yerini Bulurken Acılar Bal Olur

"Ölene kadar vaktim var" dedi şair
Sana tüm varlığımla yemin ederim ki
Olduğu gibi kalması gereken ne varsa öyle olacak
.
 
Bekleyeceğim, insanlığımdan çıkmadan
Tüm "itiraz"larını da sabırla bekleyeceğim
İsterse bin yıl sürsün kötülüğün
Ömrüm kadar vaktim var
Ve hepsini harcayacağım gerekirse
Kılım kıpırdamadan ve umurumda olmadan
Kıyamet kopsa, yer yerinden oynasa asla
ama asla...
Alamayacağın cevaplarımı pamuklara sarıp bekleyeceğim
ve benimle beraber toprağa gömeceğim
.
 
ömrüm oldukça vaktim var
tamamını harcamam gerekse de
seve seve ve asla dönüşü olmadan
bekleyeceğim...
Tüm "itirazlarını" ve "yeniden girişimlerini" gülerek
ve keyifle bekleyeceğim
ömrüm oldukça vaktim var
çırpınmanla eğleneceğim,
ömrüm oldukça...
Ve dünya durana kadar
kilitli kalacak cevaplarımla.
.
 
Ben hiç boş konuşmam
hiç konuşmadım...
nokta dediysem noktadır
Sultan Süleyman'a kalmayan dünya
sırlarımın kasasıdır ömrüm oldukça
ve dahi sonsuza...
Nokta.
 
Toplam blog
: 51
: 197
Kayıt tarihi
: 15.12.17
 
 

Evrensel enerjiler ve kişisel gelişim. ..