Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '20

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hakan Başar

14 Yaşında Bir Caz Piyanisti

 

Hakan Başar

 

Bir caz piyanisti.

14 yaşında bir deha.

“Müzik hayatıma ne zaman girdi, bilmiyorum” diyor. Nedeni hep var olması. Yeni albümü çıkıyor ve Hakan Başar diyor ki;

“Bir tanıdığımız defalarca Jeff Lorber Group tanıtım videosunda izlediğimiz Will Kennedy (davul) ve Jimmy Haslip (bas) gibi Yellow Jakets grubunun en önemli iki müzisyeniyle irtibata geçti. Onlar da beğenmişler ve Hub Art (Michel Petrucciani) adlı parçada kayıtlarını yapacaklar yani bu parça için iki track mevcut olacak”

 

Birçok yerlerde konserler veren, müziğinden keyif aldıran büyük yetenek.

İstanbul Caz Festivali ve Akbank Caz Festivalindeki konserlerde izleyen ve dinleyenlerin ruhlarını tazeleyen genç yetenek Hakan Başar;

“Müzikle babam sayesinde tanıştım.”

Bir müzisyen çocuğu.

Notalarla ninniler dinledi,

“Caz CD’lerini dinleyerek büyüdüm.”

 

2017 Şubat ayında “Akbank Sanat Genç Yetenek” konseri ile başlayan konser serisi,

21. İzmir-Avrupa Caz Festivali,

24. İstanbul Caz Festivali Tanıtım Gecesi, Ahmet Ertegün Anma Gecesi,

Zorlu PSM Caz Festivali,

7. Pera Müzik Festivali,

21. Ankara Caz Festivali,

24. İstanbul Caz Festivali,

27. Akbank Caz Festivali’nde konserler…

 

Chick Corea, Ron Carter, Eddie Gomez, Russell Malone gibi müzisyenlerle tanışıp, Chick Corea ile workshop yapmış.

Kenan Doğulu ile de iki kere Cemil Topuzlu Açık Hava Sahnesi’nde yer almış.

 

Bu yaşta bu başarıları olan Hakan Başar, dünyada ülkemizin ismini defalarca duyuracak ve bizler hep gururlanıp onu ayakta alkışlayacağız.

 

Yolun açık olsun, hep başarıdan başarıya koş…

 

 

Nazan Şara Şatana

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....