Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

17 Temmuz '08

 
Kategori
Futbol
 

Hakan Şükür'e iş teklif ediyorum!...

Hakan Şükür'e iş teklif ediyorum!...
 

Biz emekli oldugumuzda da; Sayin Cumhurbaskanimiz cagirip sormustu: "Mustafa Kemal Yarbayim. Daha 41 yasindasiniz. Bu kadar tahsil. Bu kadar emek. Bosa gitmesin. Emeklilikte ne yapacaginiza karar verelim!..."

Dememisti tabii ki!...

Birakin Cumhurbaskani, Basbakanla gorusmeyi; son on yildir kendilerine gonderdigim dilekcelerime bile lutfedip cevap vermediler!...

Olsun!...

Ben Hakan Sukur degilim.

Hakan Sukur'de Mustafa Kemal Ozturk degil.

Ben Hakan Sukur kadar ter de dokmedim.

Hakkidir Hakan Sukur'un buyuklerimizle gorusmesi...

***

Eger;

Hakan Sukur'e bu arada Istanbul Belediye Baskanligi teklif edildiyse; ben " az gelir be Hakan!..." diyorum.

- Senin baskan degil, kahraman olman lazim!...

- Senin artik kendi gelecegini degil, cocuklarimizin gelecegi icin dusunmen lazim...

***

Sevgili Hakan Sukur:

Senin kadar cevresi olan, bilinen adam az bulunur.

Hem Turkiye'de, hem de dunyada...

Istersen Fatihle, istersen Nike'la, Istersen Pumayla, istersen UEFA Baskani ile gorusursun...

Seksen kusur ilimizde ortalama onardan sekizyuz kusur 'Futbol Akademisi' ancak sen kurabilirsin.

Ben ortaya cikip; 'bu isi yapacagim..." diye para toplamaya, spansor bulmaya calissam, "Hirsiz herifler... Kimbilir simdi ne kadar goturecekler..." diyen epeyce olur.

Sen yaparsan; "Bak su Hakan'in buyuklugune..." derler.

***

Dusun be Hakan;

10 yil sonra, 800 kusur futbol akademisinden, 800 kusur bin delikanli-kiz mezun etmissin.

Kimi avukat, kimi asker, kimi memur, kimi isci, kimi seyirci, kimi de futbolcu olmus?...

Yani Hakan; sen yanliz futbolcumuzu degil, seyircimizi de 'futbol akademisi' mezunu yapivermissin!...

***

Yahu Sevgili Hakan!

Birak kendi gelecegini.

Imkan tani 'gelecek -melecek' goremiyen cocuklarimiza!...

Karstan Edirneye, Sirnakdan Ardahana kadar...

Ac binlerce yemyesil futbol sahasi...

Kostursun cocuklarimiz...

Onlarin gelecegi, senin gelecegin olsun...



***

ILAVE BILGI ICIN:

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=119699



 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..