Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '15

 
Kategori
Spor
 

Hakemlik bitmiştir!

Öncelikle Taraftarı olduğum ve olmaktan gurur duyduğum Beşiktaşı yendiği için GS ve taraftarlarını kutluyorum. İyi bir maçtı ve iyi bir oyundu.

Özür dileyerek ve utanarak söylüyorum. Umarım herhangi bir hakem ve/veya akrabası bu yazıyı okuyordur. Ancak Türk Hakemliği ve TFF dün akşam itibariyle bitmiştir. Birkaç soru soracağım aslında;

Markus Merk neden Ligtv ekranlarından ayrıldı, yüksek maliyeti sebebiyle mi? Zira yerine bakan insanlar da aynı ücreti almaktalar. Ben tezi mi söyleyeyim mi hakemlere bu kadar saygı duyan ve korumaya çalışan Markus Merk bile artık hakemleri koruyamaz hale geldi.

İkinci sorum Lig tv ye son 1 yıl içerisinde kaç daimi üyelerini kaybettiler şu an Maçlara bile gelmeyen taraftarlar maçları televizyondan bu kadar kampanyaya rağmen seyrediyorlar mı? Yoksa tahmin ettiiğim gibi herkes ligtv aboneliğini iptal mi ediyor. Başka bir soru size tekrar ihale yapsanız Süperlig Maç yayınını bu rakamlara verebilir misiniz. Yoksa değeri çok mu düşmüştür.

Türk hakemlerni yurt dışı maçlarda gururla seyrediyoruz. Ancak Türkiye ye geldiklerinde bir mental değişim göstererek her hatayı yapar hale geliyorlar. Bu hakemleri bu kadar etkileyen nedir?

Dünkü maçı seyretmedim Lig tv aboneliimi aylar önce iptal ettim. 20 kez eminmisiniz sorusuna rağmen iptal ettim. Sebebi türk hakemleri ve şu anki federasyon dur. Bu saatten sonra hakemler ağızları ile kuş tutsalar bana tarafsız maç yönettiklerini ispatlayamazlar. Bu arada aralarından bir adet ERKEK çıkıpta Türkiye de baskı altında olduklarını söyleyemez.

Size durumu anlatayım ister pasolig yapın ister maçları bedava, maçların adil yönetilmediği bir sistemde kimse bu maçları seyretmeyecek. Ancak aptallara yutturabilirsiniz olanları.

Her hakemi zan altında bırakmak istemem ancak çoğunluk olarak türk hakemliği bitmiştir. Bence Zekeriya Alp pazartesi salı günleri devamlı hakemlerde hata yapabilir diye ağlanacağına, hakemlik kurumunu kapatıp yurt dışından hakem getirsinler. En azından daha dürüst olacaklarına eminim.

Saygılarımla

 
Toplam blog
: 23
: 1421
Kayıt tarihi
: 23.11.08
 
 

1979 Bursa doğumluyum. Kocaeli Makine Mühendisliğinden mezun oldum.Çevre Müh. Yüksek Lisansımı ya..