Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '12

     
    Kategori
    Tarih
     

    Hakikat

    BENİM KALBİM TEMİZ DEYİP DE NAMAZ KILMAYANLAR HZ. PEYGAMBERE HAKARET EDİYORSUNUZ.

    Artık şimdilerde pek moda oldu. 'Amaannn! ben bu dünyadaki en temiz, en dürüst, en hile bilmez ,en namuslu, Allah'ı en çok seven adamım. Namaz kılmama gerek yok. '  bu Peygambere düpedüz hakarettir.

    Neden mi?

    Çünkü Hz. Muhammed( S.a.v) 5 vakit namaz şöyle bir dursun. Şükür namazları,Evvabil namazları, Teheccüd namazları.. Tüm bunları Cihat zamanları da dahil olmak üzere vefatına kadar kesintisiz kılmıştı.

    Şöyle yapamaz mıydı?

    Hz. Ebubekir'i ve Sahabeden 3 5 kişiyi çağırıp. Onlara namazı öğretip. Kendisi bir köşeye çekilip. Gölgede sefa süremez miydi.?

    Öyle yapmadı..

    Günahsız olmasına rağmen namazlarını,zikirlerini, tevbelerini aksatmadı.

    Şimdi bugünki zihniyeti şaşmışlara gelelim.

    Acaba namazsız Cennete girebileceğini mi sanıyorsun. Namaz müslümana mecburi istikamettir.

    Benim kalbim temiz diyerek Hz. Muhammed'in ( sav) kıldığı namazı küçümseyerek. Ben kılmam diyorsun. Bunun ciddiyetine dünyada varmassan Ahirette çok farklı anlatırlar İman kardeşim.. Bu düşünceyi kafandan sil abdestini al doğruuuu namaza!!

    Bir ayetle bitirelim..

    'Namaz, müminlere vakitli olarak farz kılınmıştır" (Nisa 4/103)
      

     
    Toplam blog
    : 1
    : 59
    Kayıt tarihi
    : 01.05.12
     
     

    Eğitim alanında çalışıyorum. Eğitim artık okulları aşarak farklı mecralara akmaya başladı. Bu fik..