Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '10

 
Kategori
Blog
 

Hakiki Haruki

Cahilliğimi bağışlayın.
Bir gün, "Önerdiğim yazarlar" a bir ilave yaparken, baktım listemde "Haruki Morikami" diye bir isim yazıyor.
ulan, dedim virüs buraya bile girmiş! Acele sildim tabi. Sonra "motor" da aradım. Adam bir Japon yazarıymış.
Düşündüm, ben tanımadığım bu adamı nasıl önerdim. Acaba boyut mu atladım?

***

Hakiki Haruki'nin hiçbir yazısını okumadığım için kendime kızdım.
Meğerse Haruki Türkiş, benim çok sevdiğim, adaşımmış.

***

Bizim Haruki, düşünmeden bir yazı yazmaz. Uzun bile olsa baştan sona rahatlıkla okunur. Haruki zorlanarak yazmaz.
Şanslıyız ki onun yazılarını para ödemeden okuyoruz.

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..