Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '11

 
Kategori
Güncel
 

Hakka tapan milletin hakkı!

Hakka tapan milletin hakkı!
 

Hakkı Devrim babacan görünümlü bir adamdır. Hoş sohbetliği ve ileri yaşına rağmen gençlerle iletişimdeki başarısı onu  yaşıtlarından pek azına nasip olan üne kavuşturmuştur.

Ne var ki, Hakkı Devrim'in de bu ülkeye "devrimle" gelen halkın değerlerine tepeden bakma ve küçük görme hastalığı ile malül olduğu anlaşıldı.

Ben Okan Bayülgen'in programını izlemem. Dolasıyla geçen akşamın olayına şahit olmadım. Ancak basından öğrendik ki, Sayın Devrim, Peygamberimizi "kabile şefi" olarak nitelemiş, bununla kalmayarak Kuran'ın "Peygamberin sözü" olduğunu iddia etmiş.

Başta Yaşar Nuri hoca olmak üzere, bir çok  kişiden tepki aldı Hakkı Devrim. Müslüman memleketinde bu tepkileri alması da gayet doğal.

Hakkı Devrim de olsa başkası da olsa, insanların Kuran'ın hakikatine inanmama hakları vardır. Yani, Kuran'ın Allah kelamı olduğu inancını paylaşmayabilirsiniz. Nitekim, her insanın Müslüman olmama hakkı da bakidir.

Bu yüzden ben bir Müslüman olarak  Kuran'a Peygamberin sözü, dediği için Sayın Devrim'e kızmıyorum. Bu inançla ilgili bir konudur ve insanlar inançlarında özgürdür.

Ancak, Peygamberimize (as) "kabile şefi" demesini kabullenemiyorum. Eğer, özür dileme erdemini gösterecekse kendisi, sadece bu sözü için özür borçludur bence.

Tarihin en büyük "devrimini" gerçekleştirmiş bir Peygamberi "kabile şefi" diye küçüksemek hiçbir Devrim'in hakkı da haddi de olamaz!

Çünkü bu açık bir gerçektir, inanç konusu değildir...Sayın Hakkı Devrim, "milli şef" devrini iyi bilenlerden biridir kuşkusuz..Herhalde Peygamberliği bu "milli şeflik"le karıştırdığı için, peygamberimize "kabile şefi" deme gafletinde bulundu!!

Şimdi, o çok kullandığı televizyon ekranlarına çıkıp, "Ben Kuran'ın ilahi kelam olduğuna inanmıyorum ve bu inancımı açıkça söyleme hakkımı kullandım, ancak peygamber için söylediğim sözler haksızlıktır ve bu yüzden peygamberden de  ona inanan Müslümünlardan da özür diliyorum!" demelidir.

Hakka tapan bu milletin bu kadarcık hakkı vardır Hakkı Devrim'de..

Bakalım Hakkı hocanın, devrimci  enaniyeti bunu söylemeye izin verecek mi!!!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..