Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '14

 
Kategori
Şiir
 

Hakkımdan nasip soran

Hakkımdan nasip soran
 

Alıntı.


Ehli irfan kullardan yol mu sorgun söğütlü
Uzun mahşer yollardan sol mu dargın öğütlü?
Sensin Mevlam sen deva çalkalanır yüreğim
Hep gördüm densiz reva halkalanır ereğim!
 
Akar dideden demim niyaz giderken dilim
Belki duyulur semim dua ederken yelim
Cemaline el açtım affet isyanlarımı
Gönle günahı saçtım defet nisyanlarımı!
 
Hamdı sena niyetim! Rahminden sen sonsuzum
Kefaret mi diyetim? İlminden ben onsuzum
Bol sevap ağırlığı bağış eyle her kula
Al, onca sağırlığı nasip eyle her sola!
 
Kudretinden sorulmaz geceye gün dökülür
Neden fitne yorulmaz? Yalana ün bükülür
Her önüne gelenim alaca kuştu vurdu
Olur olmaz bilenim görünüp hoştu yordu!
 
Maksut eyle amacım çıkamadım içinden
Çıkıntılı yamacım yıkamadım niçin-den
Hakkımdan nasip soran! Allah indin karışık
Rabbıma borçlu duran hangi yöndün barışık?
 
http://www.edebiyatevi.com/yazi/132857_hakkimdan-nasip-soran.html
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..