Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

Hakkınızı helal edin!!

Hakkınızı helal edin!!
 

Bu sabah yine yağmurla uyandım, uzun zamandır da bıktırmıştı zaten!
Sokakların temizlendiğini ve barajların dolduğunu bilmek çok güzel.
Ancak Ankara’nın kasvetli havasından olsa gerek ruhuma pek iyi gelmedi doğrusu.

Hani “Durdurun dünyayı inecek var” derler ya, işte birazcık öyleyim bu aralar!

Taslaklarda ki birkaç yazım dışında da pek bir sermayem kalmadı sayılır.
Yenilerini yazmakta ilham gerektiriyor.
Vazoya taze konulmuş bir çiçeğin yaydığı enerji her zaman daha bir başkadır diye düşünüyorum çünkü..

Sizin için ev hayatı nasıl bir anlam taşır bilemiyorum.

Belki pek çoğunuz gibi işten eve yorgun gelmiyorum ama, genç emekllik, yani tembellik çalışmaktan daha zormuş meğer.

En çok ta alışveriş yapmayı sevdirdi bana, ancak o da bir yere kadar.

Artık balkon keyfi yapmakta yeterli olmuyor, kaçayım diyorum biraz.

Şöyle bilemediğim üç beş yer daha keşfedeyim.

Lap-top götüreceğim ama gideceğim yerlerde belki ADSL olmayacak.

Yani kolum kanadım kırık kalacak!

Arkadaşlarım neler yazmış acep diye hep meraklanacağım.

Çok daha önemlisi Balcı yine kime aşık olmuş sahi diye saç baş yolacağım:-)

Telefonla görüştüğüm yazar dostlarım var, herbişeyden haberim olur aslında.

Hem dedikodu alırım biraz, hem de kendimi aranızda hissetmiş olurum bu sayede!


Yaşamda zaman zaman bir şeyleri akışına bırakmak, ya da mola vermek insana iyi gelir diye duymuştum.

Doğrumu bakalım, anlayacağız!

Yolculuk hali bu, şimdilik hakkınızı helal edin olur mu?

Ama üç kere söyleyin :-)



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..