Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hakklı mı Hakklı

Hem suçlu hem güçlü.

Haksız haklıya üstün gelmeye çalıştığında, haklının yanında olunuz!

Haklı, HÂKK CC zikrini ahlâk edinmiş olandır.

Haksızın sâfında olan, Hakkın sahibine, Allâhû Teâlâ'ya karşıdır.

 

Haklı olana karşı hiç kimse galip gelemez. Hâkk'ın koruması altındadır. Fakat, üzülmesine sebep olurlar.

" Benim dostuma buğz edene savaş açtım."

Buğz; Kötü niyet. Nefret.

Saldırana demiyor, çok daha öncesi, kâlbinden bile kötülük besleme!

Savaş açarım değil, açtım!

 

Demem o ki;

Nefret Duygusu, henüz harekete geçmeden, kesinlikle  zarar olarak sahibini etkileyecektir! Uyarısı yapılıyor, yapıldı.

Uyaran kim?

Mutlâk Güç Sahibi olan Âllâh cc..

 

Dilinizi değil, Kâlbinizi temizleyiniz.

Dil yalancıdır, kâlp dolu ise kin ve nefret ile.

 

Anladım. Peki, nasıl temizlenecek kâlbim? Deterjan olmaz..

Kâlbin temizlenip GÖNÜL olabilmesi için, olmazsa olmazı; 

ÂŞKK...

 

Gidin âşık olun.

Mâşuk bulun.

Başarabiliseniz daha sonrasında ..

Her neyse.

Kapınıza gelen ŞEMSLERİ kovdunuz. Gidin, şimdi kendiniz arayınız.

Arayan bulurmuş.

 

Bulursunuz bulmasına da KEŞKE önce, buğdayı değil de hırkayı arzu etseydiniz.

Sağlıcakla kalın.

 

 

 
Toplam blog
: 635
: 614
Kayıt tarihi
: 07.09.13
 
 

Şiiri, yazmayı seviyorum..hepsi bu kadar.. ..