Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Haksız mıyım?

Haksız mıyım?
 

bir bubi tuzağı gibiyim


Gerginim… Tuzaklanmış bir bubi tuzağı gibi hissediyorum kendimi. Her an her dakika ha patladım ha patlayacağım! Duvarlar üzerime çökmüş de altında ezilmeme ramak kalmış bir vaziyetteyim.

Hani diyorum her hayatın bir pause tuşu olsa da biraz dondursak kareleri. Kafa dinlesek, enerji toplasak, dinginleşip tüm silahlarımızı bilesek ve sonra devam edebilsek. Düş kırıklıklarımızı, can kırıklarımızı tedavi edip her birine gerekli özeni ayrı ayrı göstersek ve iyileşsek….

Ama olmaz değil mi olamaz yani! İllaki düşe kalka, kırıla döküle, saçıla savrula yaşayacağız hayatı! Birazcık molaya hiç ihtiyacımız yok tabi !Bir an durup ‘ yahu ben ne yapıyorum!?’ deyip eteklerimiz deki taşları dökmeye bile müsaade etmiyorlar! Tak(tır)ılmış, at gözlüklerimizle ha babam koşturuyoruz, koşturuluyoruz!

 
Toplam blog
: 103
: 459
Kayıt tarihi
: 11.07.07
 
 

Hayatta bir kez gittiğinde asla geri dönmeyecek üç şey zaman, sözcükler ve fırsat hayatta hiçbirzama..