Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

Haksız paylaşım

Haksız paylaşım
 

Haksız Paylaşım


iyisi sana
kötüsü bana
güzelden yana
çirkin bana düşer

tazesi sana
bayatı bana
tatlıdan yana
acı bana düşer

sıcaklar sana
soğuklar bana
saraydan yana
kovuk bana düşer

yuvalar sana
kuşları bana
bahardan yana
kışlar bana düşer

dost olan sana
düşmanı bana
sevgiden yana
öfke bana düşer

tokluğu sana
açlığı bana
varlıktan yana
yokluk bana düşer

beyazı sana
karası bana
paradan yana
tura bana düşer

dertleri bana
dermanı sana
sağlıktan yana
hasta bana düşer

cenneti sana
cehennem bana
melekten yana
şeytan bana düşer

kalmak sana
gitmek bana
yaşamak sana
ölmek bana düşer

nerde Hanya nerde Konya
adaletin bu mu dünya?

*muzaffer yıldırım

 
Toplam blog
: 1614
: 178
Kayıt tarihi
: 12.09.10
 
 

1945 Mucur Doğumlu. Emekli öğretmen, evli ve çocuklu Kırşehir/ Mucur'da  yaşıyor.. ..