Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '11

 
Kategori
Deneme
 

Haksızlık değil mi bu?

Haksızlık değil mi bu?
 

Sen sevgimi hiç hak etmemişken, şimdi özleminle beni mahvetmektesin. Haksızlık değil mi bu. Çünkü sen ne sevilmeyi ne de özlenmeyi hak etmektesin. Gel gör ki yüreğime söz dinletememekteyim. Sana karşı gururdan surlar yaparken, sen beni içten yıkmaktasın. Beni yüreğimden kuşatmaktasın. Haksızlık değil mi bu. Kocaman bir ormanın bir kıvılcıma yenilmesi gibi sana yenilmekteyim. Tenime düşen bir ateşsin, tüm bedenimi acıtmaktasın. Haksızlık değil mi bu. Sen beni hiç hak etmemişken, en değerli yerime mıh gibi çakılmaktasın. Yüreğimin kanayışından haberin bile yok. Belki de en tatlı uykulardasın. Tüm gece sabaha kadar gözyaşları dökerken ben, sen tatlı rüyalardasın. Haksızlık değil mi bu. Varlığın hiçbir şey ifade etmezken bana, yokluğun neden özlemler yaşatır bana. Neden hiçbir değerin yokken bende, en değerli duygularımla oynamaktasın. Kalbimde sevginin kiprit uçları, yakar tüm ormanlarımı. Sanma ki bu değeri hak etmektesin. Yürek bu aka da konar, karaya da konar. Sen benim rengarenk bahçe içinde siyah ve beyaz dünyamsın. Seni özlememek adına ne yaptıysam, yüreğim çitleri yıkan atlar gibi sana koşmakta. Dizginlenemeyen duygularımın ayak altında kalmaktayım. Duygularıma ezilmekteyim. Haksızlık değil mi bu. Gecenin karanlığında uçarken beyaz kuşlar, hem karanlığım hem de aydınlığım olmaktasın. Bir yandan esaretini yaşarken bir yandan da aşkın bencil özgürlüğünü yaşamaktayım. Tüm güzellikleri hiçe sayarak, senin kıytırık güzelliğini önemli saymaktayım. Haksızlık değil mi bu. Sen ki başımdan yere düşen bir saç teli kadar önemsizken, kafamın içinden dünyanın en değerli varlığı imişsin gibi seni atamamaktayım. Ne benden daha önemlisin ne de benden daha fazla aşka layıksın. Bir gülmene, beni biraz sevmene kaptıramam kendimi. Kendimi çok ucuza sana veremem. Çünkü benim hakkım aşkın kırıntılarıyla beslenmek değildir. Gel gör ki seni özlemekteyim. Ey sevgili köpek gibi seni özlemekteyim. Haksızlık değil mi bu. İki kere ikisin. Öyleyse neden büyük problemler yaratmaktasın bana. Bir çocuğun agu maguları gibiyken, neden dünyayı titreten bir şarkı gibi dudaklarımda dolanmaktasın. Haksızlık değil mi bu.

 

 
Toplam blog
: 44
: 575
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Yüreğimin ve beynimin tavanında buluyorum, tozlu mısraları. Aklım bir çatı katı. Gözlerim yıldızlarl..