Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

03 Kasım '10

 
Kategori
Şiir
 

Hala aynı

Çok deger verdiğim cemalettin dayım yengeme saygılar.

Sizleri düşünürken bilgisayara yazar oldum
Duygulandım duygu selinde kayboldum
Birden kendimi sizin gençliğinizde buldum
Şimdi halinizi düşününce biraz bozuldum

Geçmişle bugün arasında gidip geliyorum
Evin her köşesinde sizi görür gibi oluyorum
Çocukluğumda örnek aldıklarım diyorum
Sizi anarken aklıma mutluluğu getiriyorum

Sevgi dolu gençliğiniz gözümün önünde
Şimdiki halinize bakıp geçmişi düşününce
Hala sizi aynı sevgi ile birbirine bağlı görünce
Ne yaparlar acaba bunlar birbirini kaybedince

Ne günlerdi o gençlikte geçirdiğiniz günleriniz
Bal damlayan cemalletin ayşe diyen dilleriniz
Beraber yemek yapan çamaşır yıkayan elleriniz
Hiç bitmesin devam etsin sizin aşkınız sevginiz
Cebirin Defteri ;06.Eylül.2008; Kütahya

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..