Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hala buram buram sen kokuyorlar

Hala buram buram sen kokuyorlar
 

Yorgun argın eve dönüşler, içimizi ısıtacak güzel haberler duymayı düşlerken patlamalar kar, çığ, kazalar, yağmur yaş, soğuktan etkilenen insanlar terör nedeniyle pamuk ipliğine bağlı yaşamlar...

Pek çok şey yazabilirdim, ama hepimiz de bunlarla harmanlandık istemesekte.

Bir müzik kanalı açtım. Hoş bir melodi Yalın söylüyor ilk şarkılarından.
Sözleri ne kadarda anlamlı, hepimize birşeyler hatırlatan kimimize eskilere götüren tavan arasına eski eşyaların arasına gizlediğimiz anılarımızda ki sevdalarımızı, ya da kurutulmuş bir çiçek gibi kitabın sayfasına sandık lekesi gibi iz bırakan kimbilir hangi anlamlı günün anısını taşıyan o çiçek gibi benide aldı götürdü bir yerlere.
Şöyle diyor sevgili Yalın;


Keşke oyunlar oynamasaydık
Üzülmeseydi şarkılar
Hala sana yazılıyorlar
Hala buram buram sen kokuyorlar

Sözlerin güzelliğine ne buyurulur? Şarkıları üzmekten bahsediyor...Bence üzülmeli arasıra şarkılar bizleri de böylesine tatlı acı karışımı anılar denizinin derinlerine çekip o sihirli sıvıyı gözlerimize doldurmalı.

Ne derin bir sevgidir bu, halen sevgiliye yazılma da diyor ve ekliyor "hala buram buram sen kokuyorlar" ancak bu kadar ince anlatılır be Yalın ...güzel gönlüne sağlık senin...

İlk çıkış şarkısını anımsıyorum, halen keyifle dinlediğim. Orada da benim içimi ısıtan hoş bir dörtlüğü vardı;

Dün sabah erken uyandım
Gittim sana güller aldım
Mutlu ol diye
Bu sabah gittiğini anladım
Ağladım sana şarkı yazdım
Sonsuz ol diye

Böyle hoş sözleri yazmak için gerçekten sevmek gerekir, yaşamak, hissetmek...

Erkenden kalkıp sevdiceğini mutlu etmek için işin yoksa çiçekçinin kapısını yumrukla, olmadı camını kır kap bir demek gül, getir ne imiş sevdiğin o hanım kız mutlu olacak mış?
Ah ahhh ben sana söylemiştim Yalın bu kız ayran gönüllü diye dinlemedin kaldın mı ellerinde çiçekler, ardından koşan camını kırdığın çiçekçiden aldığın darbelerle ağlayıp bu hoş güfteyi yaz...

Mutlu son yoktur aşklar da son sözler mi? o da Yalın dan;

Biz bu aşkla göklere
Duyulmamış düşlere
Kirlenmiş hayallere uçacaktık

Ama olmadı değil mi?

Sözüm ona mutlu sonlara bayılırdım ben...Olsun Şimdi güzel bir şarkı beni bundan sonraki yazılar için ilham perilerimi iştaha getirir...Mutlu güzel günlere ve haberlere sevgi ile kalın...



 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..