Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '06

 
Kategori
Futbol
 

Hala Hakan Şükür...

Hala Hakan Şükür...
 

Moldova ile son oynamış olduğumuz seyircisiz maçı izlemeden önce tüm gazetelerde hakkında yazılan yazıları okudum. Binlerce tirajı olan gazetelerde bile milli maç öncesi hakkında yazılan yazıları okudum üzülerek, acıyarak o sözüm ona büyük yazarlarımızın yorumlarına. Hele öyle biri vardı ki adeta kin kusmuştu milli maçımız öncesinde.

Bu futbolcular hepimizin milli takımın futbolcuları değilmiydi. Teknik adamlarımızın seçtiği milli takımımız oyuncularına tüm millet olarak hatta tüm yazarlarımız olarak sahip çıkmak zorunda değilmiydik. Teknik adamlardan daha çokmu biliyor spor yazarlarımız? Bu nefret bu kin neden?

Maç arefesinde bilmem şucusundan tutunda Torino da aldığı lakab a kadar neler neler yazmamıştı sayın spor yazarı. Hele milli maç arefesinde 'sen sadece Ali Sami Yen topçususun' anlamındaki cümleden sonra inanın utandım.

Maç başlamadan önce inanın dua ettim O yazıyı düşünerek. Hakan ilk gölünü attığında aklıma geldi o spor yazarı beyefendi. Sevinememişti sanki Hakan, sevinmedi de... Bu anlayana o kadar büyük , o kadar anlamlı bir protesto idi ki. O anda o spor yazarlarımız adına üzüldüm. Şimdi acaba ne durumdalar diye. İnanıyorum ki onlar çoktan o yazdıklarını unutmuşlar benim gibi sevinçten havalardaydı hepsi.

Evet ben Hakan Şükür hayranıyım. Onun futbolunu, efendiliğini, adam gibi adamlığını seviyorum. Ve Hakan bir çift sözümde sana Sen futbolunu oynamaya, gollerini atmaya devam et. Türk halkı olarak seninle gurur duyuyoruz . Ve sen benim idolümsün...

 
Toplam blog
: 22
: 935
Kayıt tarihi
: 06.09.06
 
 

1966'da yine bir sonbaharda doğdum. Hala o sonbaharı yaşıyorum. Amacım yazar falan olmak değil sadec..