Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Hala O masum bakışlarınla

Hala O masum bakışlarınla
 

Bakıyordum penceremden sokağa o gün
Aradığı yönünü kaybetmiş bir çocuk gibi
Gözyaşların gözbebeğinde dökülüyordu
sokağın kaldırımlarına o gün
Dünkü çocuk gibi ağlıyordun içini döke döke adamca ’sına
Tüm suçlarım gibi anlıyordum seni suskun mağrurca ’sına
Hayallerim gibi döküle döküle bakıyordun bana küskün
Kelimeler dillerinde dökülmez iken sen üzgün
Yüreğine batan dikenlerinle bana bakıyordun süzgün
Gölgelerin sancıları ile sarmış bedenini çığlıkları ile
Bana bakar iken sıcağı sıcağına
Yüreğime bakış oldun o anda tam tamına
Ben sana bakarken çılgıncasına
Yarınlarıma yarın olan bakışlarının tamamına
Açtım penceremi sınır boylarındaki adressiz ’ligine
Gözlerindeki hasret kime aitse bana bakıyordun
Yaklaşırken başını eğe eğe hala ağlıyordun
Yüreğindeki nasırlaşmış hasretinle bakıyordun
Dudaklarına gömerken acılarını bana yaklaşıyordun
Acıların gözlerine ve sığmazken göğe bende ağlıyordum
Hasret kalmış yarınlarını özlemi ile sarıldın bana
Daha dün gibi hatırlıyorum
O günkü duygularımla hala hissediyorum
Bana verdiğin mutluğu kana kana hala içiyorum
Bedenimdeki boşluk gibi durgun hatırlıyorum
İşte o günden beri susmayan adın gibi yüreğimdesin
Cümleleri o gün sıralarken dudak kenarlarında yüreğime
Yaşadığın o acı kadar büyük bedeninle yüreğimdesin
Bulutun kenarındaki beyazlık gibi
Mumun kenarındaki mum damlaları gibi
Deniz kenarında dalga eksik olmayan dalgalar gibi
Yüreğimdesin hayatımdasın
Şimdi sana o günleri anlatırken
Hafiften gülümsüyorsun hala o mahcup bakışlarınla
Bana sımsıkı sarılırken o günkü masum bakışlarınla
Sana sımsıkı sarılıyorum
İyi ki o gün penceremden sana bakarken
Gönül pencereme güneş gibi doğan sen
Cesedime vurulmuş güneş gibi
Yüreğimin alnından öperek
Beni hayata döndürdün
Kollarını sıvayarak suskun anlarımı çözdün
Suskun bakışlarıma bakışlarınla güldün
Yüreğime gömülmüş cümlelerime mısra oldun geldin
Hala o masum bakışlarınla gözlerinle
Yüreğimde yeşeriyorsun
Hala sımsıcak bakışlarınla hayata bakıyorum
Ve hala seni seviyorum


Mehmet Aluç 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..