Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hala oldum :))

Hala oldum :))
 

5 Haziran'da hala oldum. Bir tanecik ağbim var. Şimdi bir tanecik yeğenim oldu. Mutluluğumu sizlerle paylaşmak onu da blog dünyasıyla tanıştırmak istedim. Küçücük gözlerini açtı dünyaya ve doğduğu gün boyunca kapatmadı. Etrafına bakındı durdu. Biraz minik ama bana mısın demiyor. Siz benim minik olduğuma bakmayın der gibi bakıyor. Bir bebeğin dünyaya gelmesi gerçekten hayattaki en büyük mucize.

Okyanus'un babası yani ağbim kaptan. Adını da malum buradan alıyor. Ağbimin en büyük hayaliydi oğlu olursa Okyanus ismini koymak. Zaten annesinin karnında olduğunu da Amerika'ya giderken Okyanusta öğrendiler. Ağbim kaptan olduğu için eşi hamileliğinin yarısından fazlasını yalnız geçirmek zorunda kaldı ve tam tamına 10 saat kadar bir farkla ağbim oğlunun doğumuna yetişemedi. Gemiden inip hastaneye gelmesi akşamı buldu. Okyanus Bey biraz acele etti dünyaya gelmek için. Ağbim Tarkan ve eşi, yeğenimin annesi Berna'ya oğulları Okyanus'la ömür boyu sürecek bir mutluluk diliyorum.

Ben de hala olarak yeğenimle geçireceğim güzel günleri sabırsızlıkla bekliyorum. Oğullarımın kuzeni hatta kardeşi olduğu için de ayrıca büyük bir mutluluk duyuyorum. Ailemiz büyüyor. Darısı herkesin başına diyorum. Bu büyük mutluluğu umarım herkes yaşar.

Okyanus'um halasının birtanesi, hoşgeldin aramıza. Yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın. :))

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..