Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Hala ölmedim

Hala ölmedim
 

Yaşayan ölüm


En son 30 ekimde yazmışım, yuh diyorum nerdeyse 1 ay olacak... Zavallı blog sayfamı boynu bükük ve yetim bırakmaya gönlüm razı olmadı, öylesine birşeyler düşşün diye yazıya, uğradım.

Kimliğimi saklı tutayım diye bir yol çizdiğim için en başından, günlük hayatımdan fazla birşey yazamıyorum... Oysa ki güzel şeyler de olmadı değil... İç dünyama gelince... Aklıma geliyor arasıra, insan kimliğini gizlediği bir blog sayfasına bile iç dünyasının gizlerini yazamıyorsa derdini hangi dağa hangi suya anlatsın?

Milliyet blogda kimisinin gizli kimliklere gıcığı varmış sanırım :-p

Yine dil de çıkardım ya yazımda ölsem de gam yemem bugün :)

Hala ölmedim, oysaki öledebilirdim. 30 ekim - 23 kasım arasındaki bir günde pekala yitmiş gitmiş de olabilirdim.

Ölümü beklediğimi farkettim, tam da şimdi.

Ölümü beklemek derken, ölümü arzulamak değil kastım. Geleceği muhakkak birinin yoluna bakmak gibi birşey bu. Düşünün ki, geleceği kesin... İnsanın hayatını yeni baştan şekillendirir bence bunu yaşamak. Ölümü bekleyerek yaşamak insanı değiştirir değil mi?

Kaçımız ölümü bekleyerek yaşıyoruz? Ölümden kaçarak yaşamak yerine.

Vitrinde gördüğümüzde ağzımızın suyunu akıtan deri çizmelerle mi kaçıyoruz ölüm fikrinden? Ne kadar hayata bağlanırsam o kadar ölümden uzağımdır diye mi düşünüyoruz.

Oyalanmak bu, avunmak.

Kendini kandırmak.

Ayıla bayıla alınan son model arabamızla dünya fikrine sarılırken, ertesi gün gıcır arabamızla yapacağımız elim kaza ile öleceğimizi bilsek, umursar mıydık satıcının sunduğu taksit ve kredi imkanlarını? Ona sahip olabilmek için bir tarafımızı yırtmazdık herhalde o zaman. :)

Gülüyorum çünkü bana komik geliyor. İçinde ironi var büsbütün.Sakın bana, ama hayattan da kopmamak lazım, tadını çıkarmak gerek, bir kere geliyoruz, ölüm düşüncesi ile moral bozmamak lazım gibi sözlerle gelmeyin :))

Evet, bir kere geliyoruz. Bir daha olmayacak. Bir daha imtihan etmeyecek bizi Yaradan. Tabi inanıyorsanız :))

İnsan kaderine koşarak gidermiş ya bazen. Kaçtığı kaderine, koşarak gidermiş...

Selamlar, sevgiler...

 
Toplam blog
: 29
: 525
Kayıt tarihi
: 03.10.09
 
 

Psikoloji mezunuyum, ve bundan dolayı olsa gerek kendini analiz edip hırpalama konusunda oldukça iyi..