Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

09 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Hala Seni seviyorum

Hala Seni seviyorum
 

Bade gözlüm...
Sevdan içimi yakar,
Hasretin belimi büker oldu...
Senin yokluğun!...
Ömrümü benden aldı....
Bir rüzgar gibi, bir yaprak misali,
Sağa, sola savruldu ruhum..
Sen değil miydin benimsin diyen,
Sen değil miydin benim için gözyaşı döken,
Sen değil misin, çocuklarımın anası....
Gözyaşlarım ferman oldu,
Denizlere, Dağlara ve uçan kuşlara...
Sol yanımda bir sızı,
Acılarımla dolu bir yürek,
Ve sensiz yaşanan bir kara sevda....
Nasıl çekilir bilmem,
Bu fani dünyada sensizlik...
Her gün bir yanım kayıp,
Kolum, kanadım ve ben,
Nerde, nasılım?
Gözlerim bakıyor ama görmüyor,
Tat alan dilim, artık almıyor,
Sesini duyan kulaklarım, artık duymuyor...
Be kahpe felek,
Be kahpe hayat,
Sırtımdan vurulmuşcasına,
Yaşayamıyorum artık...
Yalanlarımla kandırdım kendimi,
Seviyorsun diye avuttum kendimi,
Sanki yanımdaymışsın gibi,
Hayallerinle yaşattım kendimi..
Ellerimde resmin,
Utanıyorum kendimden,
Sanki sevmek suç gibi,
Sana resmine bakamıyorum....
Ellerim titriyor,
Ağlamak istiyorum....
Akan her damla yaş,
Yüreğime vururken...
Hıçkıra hıçkıra haykırmak..
Neden? Niçin? Diye sormak,
Elemlerim, kaderim
Alın yazı defterime yazılan
Hayat çizgim,
Bu mu bilmek istiyorum,
Sormak istiyorum...
Ama ben biliyorum ki,
Ve yürekten sade,
Ve içimdeki güzel
Sana söylüyorum!...
Sadece seni sevdim...
Birini sevmek istedim,
Sevemedim,
Hayalin canlandı gözlerimde,
Unutmak senden kurtulmak istedim,
Ama rüyalarımda bile sen varsın,
Gezdiğim sokaklarda,
Yaşattığım hayallerimde,
Hep seni düşledim....
Bir kambur gibi  yüreğimde
Taşıyorum,
Acımasızca kendime ,
yüreğime söz geçiremiyorum.
Ama biliyorum ki,
Ve hala çılgınlarcasına,
Deli gibi sadece seni,
Evet seni seviyorum...

Ayhan içöz
09.01.2012  saat :22.20

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..