Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Aralık '11

 
Kategori
Aile
Okunma Sayısı
111
 

Halasının balı geliyor ...

Bugün çok mutluyum. Mesai bitse de evime gitsem hazırlıklarımı yapsam diye saatleri sayar oldum. Çünkü yarın benim canımın ta içi olan bitanecik yeğenim Beren Naz bananesiyle yani annem hayasına yani bana geliyor. Benim uçağa biniş sürem dolduğundan ben gidemiyorum Samsun’a diye anneme dedim al çocuğu gel ve 20 gün önce alırken bu 20 gün bana hiç geçmez dediğim biletlerin günü geldi. Berenigom yarın öğlen 13:35 de  Antep’e inecek ve ben o anın gelmesini dört gözle bekliyorum. Normalde Samsun’a gittiğimde orda olduğum süre boyunca evine gitmez hep benimle kalır, geceleri gezmiş ve eve dönüyorsak uykuya direnir ki yola bakacak aynı sokakta oturduğumuz için aman olur da ben uyurken eve bırakırım diye mücadele verir başı düşer ama uyumaz sokagın girişini görünce başlar haykırmalar, ağlamalar ben seninle geleceğim eve gitmeyeceğim haya nidaları... ve hiç annesini babasını aramaz zaten hayatı gezmek onun, gezdiği süre boyunca problem yok ama sıkılıp da bir aklına gelır de damarı tutarsa anne baba diye tutturursa ne yaparız diye telaş sardı biraz ama hepi topu dört gün ne yapacağız ne edeceğiz oyalayacağız çocukumu eniştesiyle..

Yarın için programımız hazır Antep‘ den karşılayacağımız için biraz orda vakit geçirelim eğlence merkezine gidelim dedik bayılıyor kızım oralara bütün oyuncaklara tek tek biniliyor ne kadar oyun varsa oynanıyor enerjisine şaşırmadan edemiyorum. Orada akşama kadar oyalanırız zaten eve gelince de kızıma yeni aldığım boyama kitapları ve kalemleriyle resimler yapar oyalanırız. İlk günü geçirince artık Beren’ in istekleri doğrultusunda gideceğimiz yerleri belirleriz. Kızım benden telefonda küçük yatak ve mumlu pasta istedi mum üflemek istiyormuş nerden aklına geldiyse, bugün mesai biter bitmez eve gidiyor ve hazırlıklarımı yapıyorum yarın sabahtan Antep’e gidicez  vakit bulamam bir daha. Bebişimin eşyalarını kaldırdık zaten ortalıktan aman görüpte psikolojisi bozulmasın diye. Her ne kadar kardeşim o benim sevicem ben onu dese de Samsun’ da dedemize ‘dede, sen hayamın bebeğini sevicen mi ?’ gibi kıskançlık kokan soruları da var. Kıyamam ben ona ya 2,5 yaşında o minik aklında neler kuruyor acaba, bebek gelince onu sevmiceğimizi falan mı düşünüpte üzülüyor acaba canım benim yanında hiç bebeğin lafını yapmıyoruz artık ama benim büyümüş karnımı görünce nasıl bir tepki verecek acaba merak ediyorum.

Ay resmen çok mutluyum şu anda Allah’ ım bozmasın, ve önümüzdeki dört günümde kızımla dolu dolu ve süper eğlenceli geçicek eminim. Sizlerinde çok güzel günler geçirmeniz dileğiyle ben şimdi işime dönüyorum... herkese iyi günler. 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 10
Toplam yorum
: 11
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 1523
Kayıt tarihi
: 11.10.11
 
 

Her anından keyif aldığım anneliğim, kamuda mühendis olarak görev yapmanın haricinde farklı alanl..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster