Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '10

 
Kategori
Blog
 

Halep ordaysa arşın burada!

Halep ordaysa arşın burada!
 

Resim için sahibine teşekkür ederim! Süper...


Efendim internette sörf yaparken bir kahve içimlik mola verdiğim sitelerde dâhil olmak üzere, öyle ayaküstü yaptığım sohbetleri artık mercek altına alıyorum. Bundan önce güzel bir yazısından dolayı kendisine övgü dolu yorum yazdığım arkadaşlar bilmelidir ki; kamu vicdanına ters düşecek ve sırf, kendi ego manyasını tatmin için (Özellikle belden aşağı ve ortalığı karıştırıcı yazı yazanlar) çizgisini değiştirdiklerinde, kendilerine daha önce yazdığım bütün olumlu yorumlarımı, hükümsüz sayacağım!

Bu fikrim aynı zamanda, tek satır ile de olsa, bu tür yazılara “destekleyici” yorum yapan şahısları da kapsayacaktır. İçeriksiz boş, anlamsız, dayanaksız saçma sapan yazıların altında yapıcı olmayan, sırf yazana destek maksatlı canımlı, cicimli laf olsun diye yazılmış yorum sahiplerinin de listesini tutacağım!

Bu listedeki kişilerin kesinlikle yazılarını okumayacağım gibi, sosyalleşmek adına yaptıkları ve yapacakları çağrılarını da dikkate almayacağım. Dayanabilirsem sesimi çıkarmayacağım! :))

Amerika’nın onaltıncı başkanı, Abraham Lincoln (1809-1865), arkadaşlık ve eleştiri üzerine diyor ki; “Eğer, eleştirdiğiniz arkadaşınızın yapmış olduklarına çare bulmayı veya yardım etmeyi içtenlikle istiyor ve sonunda başarabiliyorsanız, ancak o zaman eleştirebilirsiniz. Bu durumda, eleştiriniz, olumlu bir eleştiri olacaktır.”

Arkadaşlarımızın eleştirilecek tarafı; öğrenmek için can attıkları bir konu olsa ve bu konu benim bilgi alanımda ise seve seve yardımcı olurum… Ancak görünen o ki sanal âlemin yalancı şöhretlerinin derdi başka; öyleyse devam!

Halep ordaysa arşın burada!

“Palavracının biri başına topladığı üç beş cahile karşı övünüp duruyormuş :

- İşte ben güçlü ve maharetli bir adamım. Evet ben Halep'te bulunduğum sıralarda altmış arşın uzağa atlamış bir kimseyim!.. Nasreddin Hoca da bu sırada oradan geçiyormuş. Palavracının yanına yaklaşıp :

- Yaa demiş demek sen altmış arşın atlarsın. Haydi, atla da görelim. Adam hık mık etmiş.

- Ama demiş ben Halep'te atladım. Hoca kızmış :

- Canım demiş, Halep oradaysa arşın burada. “

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..