Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '15

 
Kategori
Deneme
 

Haliniz tavrınız normal değilse sizi normal karşılayanlar da sizin gibi normal olmayanlardır

Haliniz tavrınız normal değilse sizi normal karşılayanlar da sizin gibi normal olmayanlardır
 

Psikolojik sorunları olan, biraz da kendine dikkat etmeyen, eksik, sorunlu, dağınık kişilerin toplumun geneli tarafından kabul edilmediklerini biliyoruz. Yarattıkları sorunlar nedeniyle insanlar bunlardan uzaklaşırlar.

Normalde bu insanlar yalnız kalırlar. İtiraf etmeliyim ki benim durumum da biraz böyle. Saydığım nedenler pek bende yok ama biraz konuşmayı bilmiyorum galiba. Neyse, şimdi ilginçtir dışlanan bu kişilerin yine de birilerini bulduğunu görürüz.

Fakat dikkat ettiğimizde bu buldukları kişilerin kendilerine benzediğini görürüz. Deli deliyle konuşur hesabı demek ki bunların da kafaları birbiriyle uyuşmakta. Aynı eksikler, aynı hatalar ikisinde de olduğu için bir birlerinin eksiklerini görmüyorlar.

Yukarıda söylediğim gibi ben de maalesef “düzgün kişiler” tarafından bu gurupta gösteriliyorum. Belki de son bir yıl bir akıllı kişi ile konuşmadım. Akıllı kişilerle konuşmak istediğimde selam verip yanımdan ayrılıyorlar.

Yalnız ben bu anlattığım sorunlu kişilerle, garip guraba ile kedi köpekle çok içli dışlıyım. Onları dışlamayım derken kendim dışlanıyorum. Hatırı sayılır kişiler benim hatırımı saymıyorlar. Yine neyse…  Garip kuşun yuvasını Allah yapar hesabı bu gariplerin (sonuçta adam öldürmediler ya) dostları da yine kendileri gibi garip olanlar. Biraz da benim gibi sıyırmış rindler!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..