Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '18

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Halis Kuralay'ın Konferansına Dair

Halis Kuralay'ın Konferansına Dair
 

Etkinlik resmimiz


Sayın hocamız geldi ve pazar günü önce derneğimizde konferans verdi. Çok harika bir seminerdi. Bu arada dostlar bir araya geldi. Ve söyleştik.

Bu kadar kısa sürede toplanabilir miyiz dedik ama korktuğumuz gibi olmadı. Hocamız bizi birleştirmiş oldu.

Salı günü de İzmir valiliğinin engelsiz yürekler programında seminer verdi. Orada engellilerin guruplarından ve her engel gurubunun özel durumlarını toplumun tam olarak bilemeyeceğini ve bu bilinmezlikle de nasıl davranacağını da bilemeyeceğinden bahsetti. Evet, çok haklıydı.

Biz bile bu meseleleri yeni yeni öğrenirken halktan tam bir anlayış beklemek gerçekten zor. Ama benim itirazlarım var. Tabi itirazlarım hocaya değil de karar alıcılara ve halka. Bizlerle ilgili Faaliyetler etkinlikler planlarken. Lütfen bizimle de görüşün. Biz bu sorunları birebir yaşıyoruz. Siz diyorsunuz ki biz sizi sizden daha iyi biliriz ve karar veririz ben buna itiraz ediyorum.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..