Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '13

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Halk Eğitim Merkezine bekliyoruz.

Halk Eğitim Merkezine bekliyoruz.
 

Halk Eğitim Merkezine Bekliyoruz.


Dursunbey Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü, Hayat boyu öğrenmenin toplumun tümüne ulaşmasının sağlanması için ücretsiz kurslar ile kapılarını vatandaşlara açtı. Kurslara, İhtiyacım var diyen herkes katılabilecek.

Dursunbey Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü, Hayat boyu öğrenmenin toplumun tümüne ulaşmasının sağlanması ve halkın yaşam kalitesinin arttırılmasına yönelik ücretsiz kurslar düzenliyor.

Hedef kitlesi tüm Dursunbey halkı olan kurslardan, haftanın her günü 08.00-22.30 saatleri arasında yararlanılabilecek.

Kurslarda Meslek sahibi olmayan kişilerin iş hayatına kazandırılması, sosyal ve kültürel anlamda gelişmişlik düzeyinin arttırılmasının yanında, açılan sportif kurslar ile de, genç dinamik nesiller yetiştirilmesi hedefleniyor.

Halk Eğitim Merkezinin açtığı kurslara ''İhtiyacım var'' diyen herkes katılabilecek.

Yılın 12 ayında da başvuru yapabileceğiniz kurslar için gerekli 12 kişi sayısının sağlanması ve ilgili alan öğretmeni bulunması halinde başvuru sahiplerine duyurularak kurslar başlatılabilecek.

Başvuru için Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğünden alınacak olan başvuru formunu doldurmak yeterli.

Merkezde Açılan Çeşitli Kurslar

Okuma Yazma Kursları

1. Kademe - 2. Kademe

Mesleki Teknik Kurslar

Ahşap Teknolojisi

Bilişim Teknolojileri

Çocuk Gelişimi ve Eğitimi

El Sanatları Teknolojisi

Giyim Üretim Teknolojisi

Güzellik ve Saç Bakım Hizmetleri

İnşaat Teknolojisi

Madencilik ve Maden Çıkarma

Motorlu Araçlar Teknolojisi

Pazarlama ve Parekende

Yabancı Diller

Yiyecek İçecek Hizmetleri

Sosyal ve Sportif Kurslar

Futbol

Basketbol

Tekvando

Karete

Badminton

Atletizm

Avcı Eğitimi

Yüzme

Masa Tenisi

Judo

Geometri

Kimya

Tarih

Fizik

Sosyal Bilgiler

Türkçe

Matematik

Bocce

Güreş

Daha geniş bilgi almak için Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğüne başvurabilirsiniz.

 
Toplam blog
: 94
: 183
Kayıt tarihi
: 15.11.12
 
 

Balıkesir'in Dursunbey ilçesinde 1970 yılında ailenin ikinci oğlu olarak Dünya'ya geldim. Eskişeh..