Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '11

 
Kategori
Siyaset
 

Halk gözü kör mü?

Halk gözü kör mü?
 

Bu cennet vatan için her zaman ölmeye hazırım, ama içinde vatan hainleri yoksa


Akıllı Ülkem İnsan Manzaraları!!! 

Haberlerde dinliyoruz, soruyor spiker; Benzin zamlarını nasıl karşılıyorsunuz. Cevap; Mısırdaki dindar kardeşlerimiz için öderiz sorun değil diye... CNN haberler ... 

Dün arabamın tamiri için gittim sanayi denilen tamirci sitesine... 

Laf döndü dolaştı akaryakıt zammına geldi.. 

Sohbet edenler biz arbalarını getirmiş dört kişiyiz.. 

Ben zammı yapanı (hükümeti başladım eleştirmeye.) İtiraz var tabii..Zammı hükümet yapmıyor diye.. 

Israr ettim ve manzara şu; yalanım varsa Yaradan iki adım attırmasın.. 

Dedikleri; abi sen ergenekoncumusunda eleştiriyorsun, yanında görülmeyelim bizde yanarız diye... 

Orada bu olayı yaşayan tam beş kişiyiz ve kimsede çıt yok. 

Ben etrafıma baktım beni destekleyen var mı diye!! Maalesef yoktu. 

Soruyorum kendime (kimseye soramıyorum kaçıyorlar..) bu akaryakıt zammını praotesto etsek ne olur diye.. 

Cevabını geçen haberlerde aldım.. 

Abdullah Gül beyi Mersin Üniversitesinde protesto etmek isteyen kırk öğrenci dövülerek tutuklandı.. 

Hadi gelde sesin çıksın senin Anayasal hakkını kullamak için protesto et. 

Ana yasa değil galiba biz baba yasa öğrenmek zorundayız galiba. 

Arap ülkelerini takdir ediyorum ben (Libya hariç) bizden daha çok demokrasi var oralarda. 

Hemde başbakanları daha çok demokrasi isteyin demedikleri halde..... 

 
Toplam blog
: 8
: 927
Kayıt tarihi
: 27.03.07
 
 

Amasya'da doğdum, ilk ve orta eğitimimi Samsun'da mesleki eğitimimi Ankara'da tamamladım ve 2003 ..