Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Halk Halkçı Olmalı

Halk
Toplumun yarı aç yarı tok kesimidir
Bizim halk
Bir türlü bu konuyu dert etmiyor kendine
On liralık işi üç liraya yapıyor
Oturup
Ağlanıyor da ağlanıyor da
Gel gelelim bir türlü kendini kurtarmayı bilmiyor
Debelenip duruyor öyle
Bu durum
Vicdan merhamet sahibi insanları rahatsız etmeli
Ediyor mu çok azını ediyor
Geri kalan tuzu kurular
Güle oynaya yaşayıp gidiyorlar
Bu durumda iş siyasilere düşüyor canlarım
Siyasetle uğraşanlar
Evvel emir halka hak ve ödevlerini anlatacaklar
Bu ülkenin gerçek sahibinin
Kendileri olduğunu vurgulayacaklar
Siz ne isterseniz siyaset onu yapar diyecekler
Halka güven verecekler
Onların atılım yapmalarını sağlayacaklar
Siyaset gerçek siyaset olacak
Halkın emrine girmeyi onur sayacak
İşte bu koşullarda siyaset
Halka
Halkın gerçek gücünü iyi anlatacak
Halk her şeye kadir olduğunu anlayacak
İktidar
Tam anlamıyla halkın iktidarı olacak
Ve canlarım
En gönülden şekilde
Halk için halkla beraber diyecek
Yani canlarım yani
İktidar halksız olmayacak
Tamamen halkla olacak
Keyfi kararlar alıp halkı sıkıntıya sokmayacak
Bugün canlarım
Bu düşüncelerin tam tersini yaşıyoruz
Ne yazık ki durum bu canlarım
İktidarıyla muhalefetiyle
Halk bir koyun sürüsü olarak değerlendiriliyor
Hani Nazım baba
“Gocuklu celep çıkarıverirse sopasını
Katılıverirsin sürüye halkım”
diyor ya
Bizim siyasiler de halkı böyle görüyorlar
Elinde copla halkı hizaya sokmayı
Onur sayıyorlar canlarım
Gerçek siyasiler
Gerçekten onurlu siyasiler
Gerçekten halka hizmet etmeyi onur saymalılar
Halkla beraber yürüyüp
Halkı berhudar etmeyi görev bilmeliler

Ben derim ki canlarım
Halk benim bu değerlendirmelerimi
Dikkatli şekilde gözden geçirmeli
Düşünmeli
Düşünmeli
Düşünmeli
Düşünerek kendini öğrenmeli
İktidarın
Kendi elinde olduğunu anlamalı
Ve canlarım
Ben ne istersem iktidar ancak onu yapar
Ben istemedikten sonra iktidar
Hiçbir şey yapamaz demeli

Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın
Bilinçlenmiş halk
Yaşasın
Koyun değil yöneten olma bilincindeki halk


Yüzünüz hep güleç geleceğiniz hep parlak olsun halkım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..