Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '12

 
Kategori
Güncel
 

Halk mağdur, muhalif basın suskun!

Halk mağdur, muhalif basın suskun!
 

Okuyacağınız metin tamamen şahsıma aittir. Konu ve söyleşi tarzı konuşma kesinlikle gerçek şahıslara aittir. Dikkatle okumanızı, ezilen halkın sesini duyuramamasının trajedisini görmenizi istiyorum. (Umarım muhalif gazeteci arkadaşlarda bu konulara köşelerinde yer verir) Saygılarımla.

Gündemi meşgul eden başka konuların olmasıyla arkalarda kalan  “2B” kanunu halkın gündeminde ki önemini hala korumakta. İstenen başvuru bedellerinin çok yüksek olmasından dolayı tepkiler artmakta. Gazetelerin ve televizyonların 2B kanunu konusunu gündeme almaması vatandaşın tepkisini sessizleştirdi. 2B toprakların çoğunluğunun kırsal kesim olması, buradaki kişilerin çiftçilikle uğraşması, fiyatların belirsizliği geceleri uykuları kaçıran durum halini almıştır.

Özellikle muhalefet partilerinin olaya sessiz kalması, halkın dikkatini çekti. “Meclisteki her gündemde, muhalif tavrını ortaya koyan partiler, halkı çok yakından ilgilendiren durumda sessiz kalmışlardır” diyen vatandaş, tepkisini dile getirmiştir.

Türkiye genelinde milyonlarca insanımızın mağdur olduğu durumdan yakınan bir vatandaş şunları söylemiştir. “ Ben 78 yaşındayım. 7 evladım, 30 torunum var. Köyde yaşayan ve devletin üç ayda bir verdiği yaşlılık maaşı ile geçinen birisiyim. Maaşım anca karnımı doyurmama yetiyor. Hastalığım nedeniyle evden dışarıya çıkamıyorum. Hayat şartları malum, evlatlarım ara sıra geliyorlar sağolsunlar.  Evladım, ben bu topraklarda büyüdüm. Benim dedem, onun babası hep buralardaydık. Bunca yıldır böyle bir şey yoktu. Benim ne bu parayı vermeye ne de başka yerde yaşamaya gücüm var. Aynı durumdan evlatlarımda muzdarip. Biz böyle bir şey istemiyoruz, evlerimizde mutluyuz.” dedi.

 
Toplam blog
: 9
: 528
Kayıt tarihi
: 16.06.12
 
 

Uzun uzun anlatacak bir hayatım yok. Felsefeyi, şiir ve blog yazmayı, siyasi konularda sohbet etm..