Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '06

 
Kategori
Sosyoloji
 

Halka sormak en doğrusu

Halka sormak en doğrusu
 

Ben 25 yaşındayım ve hayatımın yaklaşık son 10-15 yıllık geçmişini az ya da çok hatırlayabiliyorum. Bilmediklerimizi de üstatlarımızdan duyuyoruz veya okuyoruz. Bu Cumhurbaşkanlığı tartışmalarını? Her geçen gün herkes ayrı bir söz ayrı bir kelime atıyor ortaya. O olmalı, bu olmalı, bu olmamalı, şu olmamalı gibi.

Bu kadar spekülasyon yapılan bir konu hakkında neden hiç kimse halka gitmeyi önermiyor. Ya da yapıcı anlamda halka gitmek için adım atmıyor. Cumhurbaşkanlığı gibi önemli bir makamı çıkar ilişkisine döndürmek neden istiyoruz ki?

Bu kadar sorun haline gelen bir konuyu halka sorunuz: Cumhurbaşkanlığını halk mı seçsin, milletvekillerimi? Çıkacak sonuca göre işlem yaparsınız. Bu şu anda yapılan spekülasyonlardan daha ciddi bur durum içine sokmaz mı Türkiye'yi? Daha güvenilir olmaz mı?

Ülkemizin demokratik olduğunun kanıtlanması açısından da, dış ülkelerdeki veya iç güven anlamında itibarımızın ne kadar değişeceğini düşünmek gerekir diye düşünüyorum.

Erdemli, düzeyli bir tutum bu ülkenin çıkarınadır. Ülkenin çıkarları için getirilmiş üst düzey yetkililer ya da milletvekilleri de bu çıkarları düşünerek adım atmalıdır. Kendi partilerinin çıkarlarını veya genel başkanlarının çıkarlarını değil.

 
Toplam blog
: 11
: 655
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

04.06.1980 yılında Kocaeli Kandıra İlçesinde doğdum. 1996 yılına kadar Kandıra'da 1996 sonrası İzmit..