Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '18

 
Kategori
Değerleme
 

Halkı İktidara Çağırıyorum

Halkı İktidara Çağırıyorum
 

Evet
Sevgili halkım
Seni
Israrla iktidara çağırıyorum

Bu ülkenin
Sahibi aslisi sensin
Bunu bil
Biliyorum diyorsun
Duyuyorum bunu

Öyleyse
Al ipleri eline
Yönet şu ülkeyi bir güzel

İste
İste
İste korkmadan iste

Kendin için
Geri kalanlar için
Gerekli olan
Güzel olan
Neyse işte onu iste

Koyuverme ipin ucunu
Sıkı tut
Sıkı tut
Sıkı tut ki kontrol sende olsun

Sen ne istersen
Senin seçtiklerin
Onu yapmak zorunda olsun

Sen neyi istemiyorsan
Senin seçtiklerin
Ondan vaz geçmek durumunda kalsın

Yanlışa
Çirkine
Bölünmeye
Tarafgirliğe
İmtiyaza
Asla
Asla ama asla müsamaha gösterme

Doğruya
Güzele
Tarafsızlığa
Liyakate
Sonsuz bağlı kal

Sen aslında
Sınıfsız imtiyazsız kaynaşmış
Bir olgusun
Bunu aklından çıkarma
Bunun bozulmasına asla izin verme

Kim ki
Bu yapılanmaya zarar veriyor
Hemen
Geç karşısına
Hoop dur bakalım de

Ona hemen
Görevini hatırlat
Sınıfsız imtiyazsız kaynaşmış
Toplum yapımı bozamazsın de

Budur
Seni dünya durdukça
Bağımsız ve özgür kılacak olan

Unutma
Unutma
Unutma halkım unutma

Bu gücü
Nasıl kullanayım dersen
Oy versen de vermesen de
Muhalefete yakın duracaksın

Budur işte
Seni hep iktidarda tutacak güç
Budur
Budur
Budur halkım

Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın kendi gücünü bilip
O gücü
Sürekli elinde tutan halk

Yaşasın
Yaşasın
Yaşasın
Sınıfsız imtiyazsız kaynaşmış halk

Olacaksan
Böyle olacaksın sevgili halkım
Yok öyle
Seçtiğinin karşısında pusup kalmak

İsteyeceksin yaptıracaksın
O kadar

Sağlıcakla kalınız


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..