Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ocak '10

 
Kategori
Şiir
 

Halkımı sevdim

Halkımı sevdim
 

"Halkım için varım. Elbet bir gün herkes mutlu olacak..."S&S


Sevdim güzel halkımı çıkar beklemeden

Seçimlerde oy beklemeden,

Benim kim olduğumu bilmiyorlardı.

Ben yinede sevdim.

*****

Her zaman karanlığa sessizce giden,

Ülke politikalarını sessizce izleyen,

Gelen zamlar karşısında sağduyulu olan

Halkımı sevdim sokaktaki tinercesine kadar...

*****

Evine ekmek götüremeyen

Evliyken evine bakamayan

Bu sistemin içinde kalmış

Saf ve temiz halkımı sevdim.

*****

Zorluklara göğüs germek için çabalayan,

Her ailede kendini diğer ferdler için unutan

Diğerinin iyiliği için çalışan, art niyetli olmayan

Halkımı sevdim, sadece sevdim...

-

<ı>

<ı>“Her ne olursa olsun bu halkı düşünen birileri olacaktır. Ne kadar çaresiz olsalar da…”

-

<ı>S&S (Her Zaman Önde)

<ı>SAMET SERBEST

Serbestler@windowslive.com

 
Toplam blog
: 112
: 2756
Kayıt tarihi
: 15.09.09
 
 

Ülke meselelerine kafa yoran ulusal çıkarları korumaya çalışan düşünen bir genç. İlkelerim; Üstün..