Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '16

 
Kategori
Mizah
 

Halkımızla bir söyleşi....

Halkımızla bir söyleşi....
 

rollingstone.com


“Efendim, dokunulmazlıklar hakkında ne düşünüyorsunuz? Dokunulmazlıklar kalkmalı mı?”

“Evet, kalkmalı, çünkü bu çok büyük haksızlık. Dokunulmazlık zırhına kavuşan o hafta adada kalıyor. Ayrıca bazıları karınlarını doyururken, diğerleri aç açına Hindistan ceviziyle karın doyurmaya kalkıyorlar. Evet, bu dokunulmazlık yarışması kalkmalı.”

“Siz neden söz ediyorsunuz?”

“Neden söz edeceğim? Tabii ki sörvayvır yarışmasından söz ediyorum.”

“Anladım efendim. Teşekkür ederim.”

“Hanımefendi size bir sorum olacak. Son olaylarla ilgili olarak parçalanma bekliyor musunuz?”

“Gerçekten adı gibi paramparça oldu dizi. Dizinin erkek oyuncusu, kadın oyuncusuna tacizde bulunmuş. Ama erkek oyuncu o bana tacizde bulundu diyor. Kim kime tacizde bulunduğunu anlayamadık. Sonunda Nurgül diziden ayrıldı. Ama tartışmalar bitmedi. Adına yakışır bir dizi olduğunu düşünüyorum.”

“Anladım efendim, çok iyi ediyorsunuz.”

“Efendim siz bombalar hakkında ne düşünüyorsunuz?”

“Yakında Galatasaray bomba gibi bir transfer yapacak. O zaman bu düştüğümüz durumdan kurtulacağız. Fenerbahçe, Beşiktaş, yapıyor da, biz neden yapamıyoruz? Paramız yok diye mi? Bir an önce mali durumumuzu düzeltip, bomba transferler yapmamız gerek. “

“Evet bence de yapın”

“Beyefendi, siz göçler hakkında ne düşünüyorsunuz?

“Önce Halep’e göç ettiler. Şimdi ise Erzurum dolaylarında Dodurga ile birlikte bulunuyor Kayı obası. Ama  önümüzdeki bölümlerde Söğüt civarına göç edecekler ve orada Osmanlı İmparatorluğunun temellerini atacaklar. Bence çok güzel bir dizi.”

“Ne dizisi efendim?

“Ne dizisi olacak “Ertuğrul Diriliş dizisi”

“Anladım efendim. Size kolay gelsin”

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..