Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '12

 
Kategori
Güncel
 

Halkın aksine...

Halkın aksine...
 

Halkın aksine ben şüpheler içindeyim...

Recep Tayyip Erdoğan ile ilgili olarak...

Ben Tayip beyin,

Türklüğe bakışına...

İslam’a bakışına...

İnsanlığa bakışına...

Ve kendine bakışına endişeyle bakıyorum.

Türklüğü sevmiyor bir kere...

İslam’a bağlanışı gerçek değil...

İnsanlığa desen o daha kötü...

Aşırı derecede kendini beğenen bir kişilikte Başbakan...

Bu yönü çok tehlikeli...

Burada Başbakan’ı ayıplamıyorum, suçlamıyorum da...

Sadece halkın bunu anlayamayışına hayret ediyorum.

O kadar...

Türklüğü ile ilgili olarak Atatürk’e bakışı her şeyi anlatıyor işte...

Neredeyse Atatürk adını silecek bu ülkeden!

Çok yazık!

İslam’a bakışına gelince...

Ben Kuran’ın Türkçe mealini sürekli olarak okuyorum.

Orada yapılan öğütlerin hiçbirine uymuyor başbakan...

Bakın birkaç tanesini sayayım sadece:

*"Yürüyüşüne dikkat et mütevazı ol yüksek sesle konuşma,

Bilmez misin seslerin en kötüsü bağırmadır”diyor, Tanrı...

Bizim Tayyip Bey ne yapıyor bas, bas bağırıyor.

Hiç alçak sesle konuşmuyor.

Kuran’a uyuyor mu bu?

*"Affeden ol,

Aldırmayan ol,

Sabreden ol” diyor Tanrı...

Tayyip Bey ne yapıyor?

Bunların yanından geçiyor mu?

*”Kırma, kırılma diyor” diyor Tanrı...

Tayyip Bey ne yapıyor?

Kırmadığı, kırılmadığı kimse yok neredeyse...

*"Kötülüğü iyilikle önle” diyor, tanrı...

Tayyip Bey ne yapıyor?

Düşmanlık yaratıyor daha!

İsrail, Suriye, İran ile olan ilişkilerine bakalım bir...

*Adil ol,

Adaletli ol,

Hevese kapılma” diyor Tanrı...

Tayyip Bey ne yapıyor?

Ne adil, ne de adaletli oluyor!

Son zamanlardaki yargı ve yargılamalarile ilgili durum ortada...

Hevesinse en alasını yaşıyor!

Dünya malına tapıyor!

Zenginleştikçe zenginleşiyor.

Bunlar Tanrı öğütlerine ters yaklaşımlar ve günah!

*İnsan Tanrı karında takvada üstünlük kazanır.

Gel gör ki;

Tayyip Bey kendini öve, öve bitiremiyor.

Kuran bir yerde...

Kuran’a göre yaşamak bir yerde...

Tayyip Bey bir yerde...

Hiç alakaları yok birbirleriyle...

Ama...

Bu halk onu İslam kahramanı olarak görüyor.

İnsanlık olayına gelince...

Irak’ta milyonun üzerinde insan öldürüldü...

Tayyip Beyden ses çıkmadı...

Şimdilerde Suriye’de ölen insanlar için bağırıyor çağırıyor.

Ne yaman çelişki!

Şimdi bu yaklaşım insani mi yani?

*Ülkede kan gövdeyi götürüyor.

Ülkenin silahlı kuvvetleri ülke içinde askerlerini kara yoluyla çatışma bölgesine götüremiyor.

Bu başarı mı Tanrı aşkına ya?

Komik bir durum bu komiklikten öteye rezalet!

Daha çok şey var söyleyecek de...

Ben bu halkı anlayamıyorum diyorum ya işte bu beni sıkıyor.

Sürü halinde oyunu götürüp Tayyip Beye veriyor.

Ya kardeşim siz illa da Tayyip Beyi iktidarda görme sevdalısı mısınız?

Maksadınız üzüm yemek değil, bağı Tayyip Beye teslim etmek mi?

Böyle halk görülmüş değil valla!

Dünyanın değişik yerlerinde halklar iktidarı elinin altında tutmak için azami gayret gösterirler!

İktidarın elinin altında olması için, oy oranı her an düşebilecek şekilde tutum ve davranış geliştirirler. Bunun için güçlü muhalefet yaratırlar.

İktidara seçimde verdiğin sözleri yerine getirmezsen seni alaşağı ederim diyebilecektir böylece!

Ama nerede öyle halk...

Şurası bir gerçek ki Türk Halkı yabancıyı çok seviyor.

Kendini sevmeyeni daha çok seviyor.

Kendinden birisini asla sevmiyor.

“Eldeki dana öküz olmaz” diyor her zaman...

Bakalım ülke bölünme aşamasına gelince ne yapacak bu halk?

...

Üzgünüm, hem de çok!

Kurban bayramınız kutlu olsun efendim:)

Saygılarımla...

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..