Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Halkın takımı

Halkın takımı
 

Aslında, bugün yazmayacaktım. Ama dayanamadım. Biri, bam telime bastı. Bir bayan, futbol yazarsa, işte böyle yazar. Haroşo, iki ters, bir yüz. Aha bir Beşiktaş antipatizanı daha. Beşiktaş, halkın takımımıymış. Baştan cevap vereyim. Evet, Beşiktaş halkın takımı. Ben halktan biriyim. öbürü de, onun yanındaki de, diğeri de, hepsi, milyonlarcası, halktan birileri. Demek ki, Beşiktaş halk takımı. Zenginler sınıfından olsa da, başkanı da, yönetim kurulları da, halktan birirleri. Demek ki, BJK halkın takımı. Aksini savunuyorsanız, siz, halkın dışında kalmışsınız demektir. Gelelim temaya:

Geçtiğimiz sezon, FB ile GS kötüymüş de, meydan Sivas ile BJK ye kalmı. Bjk'de şampiyon olmuş.
Ba, ba, ba, mantığa ba. Bütün antipatizanlar, BJK olacağına, Sivas olsun diye, tempo tutmadınız mı? Neredeyse, kara büyü yaptıranlarınız olacaktı. Ama Afrika uzak. Afrikadan büyücü getirmek de bütçenizi aşar. Evet, geçen sezonun hikayesine devam edelim. Bende, iki ters, bir yüz, yazıyorum. Fener ile GS, hasta. Trabzon ile Sivas, iğne ile ayaktalar. Beşiktaş, koltuk değnekleri ile yürüyüp, ipi göğüsledi. Bayan futbol yazarı, açıkça yazmasa da, bu iki kupayı, başkanın parası ile halletmişler. Az buçuk, futbolcuların çabası da varmış.
Beşiktaş, kendini Barcelona ile kıyaslıyormuş. Sırtına, Kızlay yazısını ondan yazdırmış. Bu olacak işmiymiş. Barcelona ile yarış, Beşiktaşın ne haddine. Barcelona, bir sezonda 75 bin kombine satıyormuş. Alt yapısından dünya yıldızları yetişiyormuş. Beşiktaş ise alt yapıdan gelenleri, harcıyormuş. Üstelik, Barcelonanın başkanı da, zengin, çok zengin bir avukatmış. Demek ki, avukatlar futboldan iyi anlıyorlarmış. Bizimki ne anlar, Bizimki sadece zengin. Adının başına koyacağı, bir ünvanı yok. O, sadece Yıldırım Demirören. İddia edilenin aksine, parasını gözünü kırpmadan, Beşiktaş için harcayabilen, halktan biri. Takımı yenilince, üzüntüden ağlayan, galibiyetlerde, sevinç gözyaşları döken, eşini, çocuklarını yanına alıp, maça götüren, halktan biri.

Zenginlerin halktan olmadığı düşüncesi, artık eskidi. Zenginler, marstan, jüpiterden gelmiyor.
Paraları, oralardan toparlayıp getirmiyorlar. Zenginler de halkın arasından çıkıyor. Tanrının takdiri öyle. Onlar zengin, biz engin. Ne diyelim. Merak ettim, bayan futbol yazarı, bu uçuk eleştirileri neden yapmış? Beşiktaş ile alıp veremediği ne? Siz beğenseniz de, beğenmesenizde, Başkan bizim Başkanımız. Seçimle geldi, seçimle gider. Giderken de, verdiği borç paraları, ister geri ister, ister, bağışlar. Size ne bundan?
Beşiktaş, onu almış, bunu satmış, Onu tutmuş, öbürünü harcamış. Olabilir, yönetimin tasarrufu böyle. Doğrusuda olur, yanlışı da. Size ne? Ben anadan doğma beşiktaşlıyım. Takımımı seviyorum. Başkanıma ve yöneticilerimize saygı duyuyorum. Ben, ne İnönü stadını gördüm, ne de, Beşiktaşın maçlarını canlı izledim. Kartalı uzaktan seven, milyonlardan biriyim. Kartala dil uzattırmam. Eleştirecekseniz, futbolu eleştirin. Kim halk, kim değil, bu sizin belirlemenize kalmamış. Beşiktaş, bu sezonda şampiyon olacak. Cik cik lerin ve cimcimelerin iyi odukları bu sezonda inadına şampiyon. Sezon sonunda, Sivas ve Trabzon kötüydü, ondan oldu demeyin.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..