Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Halkın uyarısına kulak verin !..

Halkın uyarısına kulak verin !..
 

Yerel seçimler, çok önemli mesajlar verdi...

Sabırlı halkımız, yine önemli çağrılarda bulundu...

AKP'ye devam dedi;ancak aşağıdaki uyarılara kulak vermesi koşuluyla...

Diğer partilere de aynı çağrılarda bulundu.

1) AKP'den de başka alternatiflerim de var !..Unutma !..İktidarını onayladım ;ama seni izliyorum !..

2) Yolsuzluklarla mücadelede ,daha aktif ve tarafsız olmalısınız !..

3) Parti içi demokrasiye yönelmelisiniz !..

4) Krizi bahane edip,sefillik yaratmayın !..

5) 5 Partili demokrasiye evet !..Diğerleri çekilmeli...

6) Bölgesel etnikçileri, kendi bölgelerine hapsederim !..

7) Zafer sarhoşu olma ;tokadım her zaman ensende !..

8) Bunca sosyal güvencesiz'im varken, koca çocuklarını, torunlarını SGK'lı yapma !..Bunu yutmam !..

9) Beni tehdit etme !..Seçim hediyeni alırım ;ama tavrını onaylamadım !..

10)Baykal!..Senin yeni alternatifin Kılıçdaroğlu'dur !..Haberin ola !..

Sizin de saptamalarınız vardır,mutlaka...

Yeni dönem;tüm ülkemize hayırlara vesile ola...
 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..