Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Hamaset mi değil mi …

Hamaset mi değil mi …
 

SESSİZ ÇOĞUNLUK


"Ulusa Sesleniş Konuşması" nı dinledim…

Sakince dinledim.

Sonra basından bir kez de okudum.

Bazı yerlerini dönüp dönüp yeniden okudum…

Ve sorguladım kendi kendime;

-"AÇILIM" karşıtı görünen hangi siyasiye,

-"AÇILIM" karşıtı görünen hangi sivil toplum kuruluşuna, üyesine, gönül verenine,

-"AÇILIM" karşıtı görünen hangi bakkala, manava, memura, dula, yetime, genç-yaşlı sıradan vatandaşa bu sunumu okusan alkışlamaz, yazılı olarak uzatsan altını imzalamaz?

Sıkıntı nerede öyleyse?

"Zarfa değil, mazrufa bak!" da olabilir mi?

"Söyleme değil, eyleme bak!" da…

İnsanlar nutuklarla, sonrasında yapılmış olanları karşılaştırıyor, "BU DA ÖYLEDİR!"e takılıveriyor…

Haklılar mı, haksızlar mı?

"HER SATIRI EZBERLENMELİ, OLACAKLAR GÖZLENMELİ! HAMASET Mİ, DEĞİL Mİ…" diye söyleniyordu bir yaşlıca adam kahvehanedeki televizyonu izlerken…

Hiç de güven taşımıyordu bakışları, alaycı gülümsemesi…

ÖNCE "SESSİZ ÇOĞUNLUĞA GÜVEN VERME" GEREKSİNİMİ YOK MU?

SESSİZ ÇOĞUNLUĞU BU DURUMA GETİREN KİM SİZCE?

 
Toplam blog
: 21
: 571
Kayıt tarihi
: 17.08.09
 
 

Üniversiteyi takiben 35 yıl kamuda yönetici olarak hizmet, ardından emeklilik... Bir büyükşehir b..