Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '12

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Hamile modasını yiyeyim sana birşey olmasın.

Bangır bangır kilo almadım desem de artık aşk tutamaçlarımın yanı sıra kavun gibi de bir göbeğim var. Var olan göbeğim yuvarlandı allahtan. Bir de üstüne göbek çıksaydı yemin ediyorum dağlara taşlara vururdum kendimi. Gözüm gibi baktığım, canımdan çok sevdiğim skinny jeanlerimin önü artık kapanmıyor. Ben de inadına her gün sanki bir gıdım incelecekmişim umudu ile deniyorum bir kademe daha kapanmadığı gibi artık popomdan da "biz buradan geçemeyiz insaf eeet!" baskısını hissediyorum. Gözlerim doluyor ve arka fonda acıklı müzik çalıyor. Derken aklıma yemek geldiği için kendimi mutfakta buluyorum. Hiiiç yalan söylemeye gerek yok umurumda bile değil aklım hep kumpirde, dürümde, yarım ekmek köftede. Kilo da almıyorum, alsam da "biz insan taşıyoruz yiğidim"modundayım. Bir nevi çok da tın, çokta fifito.
Geçen şöyle bir bakayım hamile modası neymiş ne değilmiş diye. Hayata küstüm resmen. Yakalı, ekoseli, meme altından büzdürmeli yok popodan kastırmalı yok karnı korumalı bir sürü dandik dundik şey gördüm ve o an karar verdim. Ben hiç bir zaman hamile kıyafeti giymeyeceğim. Gerekirse xxl t-shirt giyerim ama o kıyafetleri giymem. Tayt, gömlek, tshirt, dümdüz elbise, eşortman misler gibi kıyafetlerdir bence.
Bu arada içimdeki inşaat halindeki canlı kocaman oldu. En son 7 cm gövde boyu, elleri kolları kıpır kıpır bir düdüktü. 2 li teste gerek duymadılar zira bizimkinin ense kalınlığı insani boyutlarda çıktı. 3 lü test yaptıracğız bakalım 2-3 hafta sonra. Gerçi çok gerekli de bir durum olduğunu sanıyorum ama maksat Dr. Aytuğcuğumu kırmamak. Ben 3lü test deyince anne, baba, çocuk testi sanıyodum. Anneme söyleyince çok bilmiş tıpçı edasıyla suratıma kahkaha attı. Meğerse kan testiymiş down sendromu vs. bakılıyomuş. Eskiden tarama testi mi varmış ya deyip kapatmak istiyorum konuyu o derece kılım delik deşik kan vermeye.

 

 
Toplam blog
: 7
: 199
Kayıt tarihi
: 06.01.12
 
 

Alelade bir Nisan gününde İstanbul'da doğdum. Kendimi bildi bileli çizdim, ama ressam olmadım. Uz..