Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '11

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Hamilelik alışverişini son ana bırakırsan olacağı budur!

Hamilelik alışverişini son ana bırakırsan olacağı budur!
 

Siz siz olun, hamilelik alışverişinizi son âna bırakmayın


Demek ki neymiş? Hiçbir şeyi abartmamak gerekiyormuş.

Hele ki hamilelik gibi aslında hiçbir fikrin olmayan, hayatının çok önemli ilklerinden birini yaşarken az da olsa etraftakilerin söylediklerine kulak vermek gerekiyormuş.

Mesela, annen-ablan sana bir an önce, doğacak miniklerin eşyalarını hazırlaman, hatta hatta hastane çantan için liste yapman gerektiğini söylediklerinde ukala ukala sırıtarak “Yaa, saçmalamayın, daha aylar var,” dememen gerekiyormuş.

Demek ki neymiş? İnsan bilmediği konuda saçmasapan ukalalık yaparsa dediklerini yutmak zorunda kalabiliyormuş.

Hasbelkader daha önceki yazılarımı takip edenler “durumumu” biliyorlar zaten. Ama aranızda beni şu an keşfetmiş (hatta belki de çoktan keşfettiğine pişman olmuş) olanlarınız varsa, onlara 33 haftalık hamile olduğumu belirtmek isterim. Eh, bu hamilelik bir de ikiz hamileliği olunca önümdeki kocaman “balonu” gözünüzün önüne getirmek pek de zor olmasa gerek.

Neyse, bırakalım şimdi göbeğimi de sadede gelelim.

Benim hamilelik sürecim “kabullenememeyle” geçtiğinden, yani Allah korusun her an bir terslik olabileceğinden endişe ederek bebeklerimizin gerçekten sağlıklı olduklarına kanaat getirip bir oh! diyemediğimizden, bebeklerin doğma ihtimallerinin Allah kısmet ederse yüksek olduğuna kanaat getirdiğimizde, evimizi bebeklerle yaşanılır hale getirmeye başlamak için çoktan geç kalmıştık bile.

Tabii benim ablamla anneme yaptığım ukalalıkları bir an önce yutup onlardan yardım isteme zamanım da gelmiş oldu. Burada atlanmaması gereken küçücük bir detay var, o da ablamla annemin İstanbul’da olmadığıı :o)

Haydaaa! Neler almak lazım? En elzem şeyler nelerdir? Bu “hastane çantası” denilen şey nedir ve içine neler tıkıştıtırılmalıdır? Hangi eşyanın en zevklisini ama aynı zamanda cebime göre de en uygununu nerede bulabilirim gibi birbirinden komplike soru ile karşı karşıya kaldım birdenbire.

Özellikle ablamla yaptığım telefon trafiği bayağı işe yaradı. Bu arada ona da bayağı bir iş yığdım; neredeyse kendi doğuracakmış gibi alışveriş yaptı yeğenleri için canım benim.

Ama her şeyi de o alamaz ya! Mesela bana uygun emzirme sütyenini nasıl alsın hatun! Pijamamı/geceliğimi nasıl alsın! Her şeyden önce evimi nasıl yerleştirsin!

Eh, ben bir yandan kafayı sıyırırken, diğer yandan tek ve esas sorunun bu olmadığını farkettim. Günler geçtikçe daha da ağırlaşıyordum! İçimdeki minicik kızlarım gitgide büyüyordu ve gün geçtikçe önümde taşıdığım ağır mı ağır, kocaman balon daha da ağırlaşıyordu.

Bel ağrılarına sebep olan sıpişko kızlarım, o da yetmezmiş gibi ağrıların kalçama ve dolayısıyla bacağıma vurmasına sebep oldular. Bir haftadan daha uzun bir süre yürümek şöyle dursun, adım bile atamadım.

Hatta dalağım artık o kadar şişiyordu ki nefes almakta bile zorlanıyordum. (Tabii bu arada –di’li geçmiş zaman kullanıyorum ama, şu anda durumum daha fena, bilesiniz)

Hayır, farklı rahatsızlıklarım için gitmek zorunda kaldığım doktorların da hamileliğim vesilesiyle yapabileceği bir şey yok ki tedavi olayım!

“Şurama bu oldu,” diye doktora gidiyorum, bir merhem verip gönderiyor. “Buramda bu çıktı,” diye başka bir doktora yollanıyorum. O da “Biraz daha dayanın hamilelik bitiminde tekrar bakalım,” diyor. Eh ben ne anladım bu doktor muayenesinden.

Neyse, tüm bunları sizinle paylaşan yazarın anlatmak istediği, yumurtanın fena halde kapıya sıkıştığı ve benim acilen bir çözüm bulmak zorunda kaldığım.

Mutlu sona nasıl mı ulaştım? Bir sabah birdenbire güzel ve minik burunlu çizgi film kahramanı Viking kardeş gibi kafamda bir lamba yandı. Şu online alışveriş sitelerini hatırladım birden. Özellikle iki tanesi, şu

http://tr.rdrtr.com/aff_c?offer_id=308&aff_id=2244&file_id=2633

ve şu:

http://tr.rdrtr.com/aff_c?offer_id=348&aff_id=2244&url=http%3A//www.dagishop.com/dagi-bayan/ic-giyim/hamile-lohusa.html

Hamile kıyafetleri, hamile iç çamaşırları, pijamalar, gecelik, sabahlık, çocuk kıyafetleri, oyuncaktan tutun da daha neler neler bulabileceğiniz iki site. Ben özellikle hamilelikle ilgili alışveriş yaptığım için çok faydalandım tabii ama, siz normal ölçülerde de keyfinize göre bir şeyler bulabilirsiniz.

Ben artık bir daha ne zaman eski beden ölçümde giyecek satın alabileceğim oldukça merak ediyorum ya neyse.

Eh, en azından yanlışlarından ders çıkaranlardanım. O da bir şeydir.

Siz siz olun, bu tarz bir alışveriş için yumurtanın kapıya sıkışmasını beklemeyin. Sıkışırsa da çalıştırın saksıyı, kullanın bu imkanları.

Şimdiden iyi alışverişler! ;o)

http://umutsuziskadini.com/

 

 
Toplam blog
: 83
: 1446
Kayıt tarihi
: 03.10.11
 
 

Uzun yıllar plazalarda dirsek çürütmüş, son yıllarda refahı evden çalışmakta bulmuş ikiz kız anne..