Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Hamilelik Sonrası
 

Hamilelik II- "15 haftalık hamileyim"

Bir aylık bir aradan sonra geçen hafta bebişimi gördüm. Gerçi o siyah beyaz makineden net bir görüntü seçmek çok zor ama şimdilik bunla yetinmek durumundayım. Doktor ziyaretimde yanımda annem vardı. Eşim, işinden izin alamadı ama sözü var bir dahakine gelecek.

Bu ay daha bir bebeğe benzemişti bebişim nihayet, elleri ve dizleri üzerinde duruyordu ve yüzü ekrana dönüktü. Sonra poposu üzerinde oturdu ve tabii sonsuza kadar bakamayacağımız için doktorum cihazı kapadı. Neyse ki son bir avuntu güzelim kalbini dinlemek oldu. Boyu 7 cm :) çok küçük ya.. canım benim.

Karnım biraz büyüdü böylece artık balık etli ya da hafif tombul değil hamile gibi görünüyorum ama hala çok büyük değil, en azından otobüse binince kimse yer vermiyor, herhalde fark etseler verirler diye düşünüyorum.

Facebook'tan arkadaşlarımın ya da onların tanıdıklarının yeni doğmuş bebeklerinin resimlerine bakınca nasıl heyecanlanıyorum anlatamam. Minik eller, tombik ayaklar ve sosis kollar :) Nasıl bir duygu acaba içinde 9 ay taşıdığın yavruyu kucaklamak? Henüz tekmesini bile hissedemedim, aslında nadiren uzanınca bağırsak hareketine benzer bişeyler hissediyorum ama bebek mi diğeri mi anlayamıyorum.

İki hafta sonra üçlü test yaptırmaya gideceğiz. O zaman cinsiyeti belli olacakmış. Nedense herkes erkek olacak diyor, bakalım.. Aslında bence çok önemli değil, öğrenmesem bile olur diye düşünüyorum ama annem hayatta bırakmaz. Zaten her doktor sonrasında şoka girmiş gibi oluyor. Neden bilmiyorum kısa devre yapıyor, herhalde çok duygulanıyor. Ultrasonun o belli belirsiz çıktısına bakıp "ah canım yüzü de yuvarlak tıpkı sen" demesinden anladım zaten. Çünkü orada cidden uzaylı gibi çıkmış yavrum. Gözleri çok büyük ve koyu çıkmış. Yüzü de üstü yuvarlak altı sivri gibi. Yani ben pek benzetemedim kendime ama, bilemiyorum :)

Akşamları çok yorgun oluyorum, bulantılar bitti gibi sadece akşam yemeklerinde üstelik yemeğimi yerken midem bulanıyor, neyse sorun değil. Onun için herşeye değer.

Şimdilerde bebek odası hayali kuruyorum. Herşeye çabucak karar veren ben, bu konuda çok zorlanacağımı hissediyorum. Tek bildiğim odası cinsiyetine göre olmayacak yani pespembe ya da masmavi bir oda bize göre değil. Daha sade ama renkli oyuncaklarla dolu bir yer hayal ediyorum.

Devamını testi yaptırınca yazacağım umarım herşey yolunda gider..

 
Toplam blog
: 8
: 1621
Kayıt tarihi
: 08.07.08
 
 

Yaşadıklarını paylaşmaktan hoşlanan biriyim, aynı zamanda bir anneyim...   ..