Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
Hamilelik Sonrası
 

Hamilelik IV - 24 haftalık aşk..

Uzun zamandır yazamadım, geçen sürede neler oldu neler.. Öncelikle oğlum 570 gr oldu yani yarım kilo kıymadan da fazla, inanamıyorum gerçekten 2 gr dı yolun başında..(masallah masallah masallah :)) Boyu da 26 cm, sürekli elimde cetvel 26 cm'lik mucizemi karnımda hayal etmeye çalışıyorum. Doktora her gittiğimizde yüzü bana dönük yani ekranda görünmeyecek şekilde duruyor bebeğim, bize sürpriz yapmak istiyor, son kontrole babası da geldi, pek sevindik gerçekten 2 kişinin paylaşabileceği en özel şey bence bebek.

Oğlum şimdi gün içinde bol bol hareket ediyor, bana artık tekmeleri çok kuvvetliymiş gibi gelse de babası hala hissedemiyor sadece 1 defa hissetti ama ben daha çok iletişim kursunlar istiyorum.

Geçen hafta amipli dizanteri diye berbat bir hastalığa yakalandım, çiğ etten veya pis sudan ya da karasineğin taşıdığı mikroptan olabilirmiş. Hayatım boyunca bu kadar tuvalete gittiğimi ve kustuğumu hatırlamıyorum. Perişan oldum anlayacağınız. Aman yediğinize içtiğinize dikkat edin, ben etmeye çalıştım ama gene buldu işte. Neyse ki bebeğe bir zararı olmazmış.

Ve bebek odası, artık bebeğimin bir odası var, aldık ama 6 Aralık'ta teslim edilmesini istedik. Daha odası boşaltılacak, tavan boyanacak, şirin bir duvar kağıdı ile kaplanacak, çok güzel olacak. 2 adet de uyku seti aldık, paketlerini açıp onlarla uyumamak için zor duruyorum. Bebeğe eşya ve giysi seçmek gerçekten çok zevkli.

Bebek sahibi olmayı düşünenlere şöyle ifade etmek isterim; büyük sorumluluk, maddi olarak da elbette çok zorlayan bir durum, anne ve baba açısından ayrı zorlukları var ama şu an benim hissettiğim zorlukların yüz katı mutluluk. Karnımda aşkım var düşünsenize ve bunları yazarken de oynuyor orada.

Olan biteni yazmaya devam edeceğim...

Hoşça kalın.

 
Toplam blog
: 8
: 1621
Kayıt tarihi
: 08.07.08
 
 

Yaşadıklarını paylaşmaktan hoşlanan biriyim, aynı zamanda bir anneyim...   ..