Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '17

 
Kategori
TV Programları
 

Hande Ataizi ile İzdivaç Kaldığı Yerden Devam

Hande Ataizi ile İzdivaç Kaldığı Yerden Devam
 

De me be yedik.......


 

 

Doktor bu ne?!

Kim enayi oluyor bu durumda?!

Seyirci?!

Rtük?!

Ne, nerede, nasıl, ne zaman, kim peki?!

5N1K kuralı kıvamında soralım.

Kopan tantananın, ayyuka çıkan seslerin  meali neydi geçmişte peküüüü?

 

Tv dünyasını mor kıvrımlarımla birazcık algılayan biri olarak, iki gündür ekran önünde dumurdan dumura sörf yapmaktayım. Alaçatı sahilleri bile ne böyle dalga, ne de zıplama görmüştür.

Sonda söyleyeceğimi burada söyleyivereyim gazı kaçmadan; kim, nasıl ve ne şekilde bağladı bu olayı?!

Af buyurun; illegal bir durum olmadan, nasıl bir kanuni durum yaratıldı hemencecik?!

 

Brehhhhhhh....

Açık ağzımı kapatamıyorum saatlerdir.

 

Ekran takibi yapariken yağmurlu ve kapalı bir ekim öğleden sonrası. O da ne?!  Vallahi aynısı, tıpkısı.

Birden kendimi, Zuhal Topal' in geçen seneki  evlilik ambiyansı içinde buldum. Gözlerimi ovuşturdum, kolumu çimdikledim, dilimi ısırdım, baktım değişen bir şey yok.

Abinin biri Badi Ekrem  hevesiyle tüm stüdyoya akrobasi hareketleri yaptırıyor. Tanınmış ekran yorumcu teyzesi, adaylardan birine verip veriştiriyor. Dekor, paravan, orkestra, adaylar, masa, sandalye aynı. Ağız dalaşı, laf sokma, bağırış, çağrış gırla. iki delikanlı kolbastı ile kendinden geçti aniden.

Tek değişen; Zuhal gitmiş, hoooop Hande gelmiş.

Ne demeli bu durumda?

Türk adetlerine uygun formatta izdivaç bunun neresinde?! Hoş Türk adetlerine uygun izdivaç ne demek öncelikle?! Bu ne tür izdivaç programı oluyor peki?!

Yöneticimiz uyuyor muuuuu?!

 

Bensel not; Bu mevzu daha çok su kaldırır;)

İzin notu: Yağmur Adam başladı bir ekranda, beyin zehirlenmem üzerine panzehir şahaneeee;))

Gittim;)))

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..