Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '10

 
Kategori
Güncel
 

Hanefi Avcı'nın ölümcül kitabı... / ''Bir avcı vurdu beni, bin avcı beni yedi...''

Hanefi Avcı'nın ölümcül kitabı... / ''Bir avcı vurdu beni, bin avcı beni yedi...''
 

Hanefi Avcı... Cumhuriyet'in istihbaratçı, aydın polis şeflerinden... İstihbarat Daire Başkan Yardımcılığı, Kaçakçılık ve Organize İşler Daire Başkanlığı görevlerinin bir nedenle bitiminden sonra(!) Edirne'ye atanan ve orada yaptığı başarılı operasyonlara imza atıp, adının gene kamuoyunda duyuran emniyet teşkilatından ciddi bir yönetici!... En son olarak, Yılmaz Büyükerşen'in Eskişehir'ine gene tenzili rutbe ile il emniyet müdürü olarak atandığına göre de, AKP iktidarına biat etmediği anlaşılan!...

Bir ülke... Büyük yangınlardan geçen...

İnsanların sınır boylarında her gün şehit edildiği, oyun içinde oyunun zekice oynandığı, farklı kimlik ve siyasi kişiliklere de sahip ülke aydınlarının, askerlerinin amacı aşan bir şekilde toplu halde tutuk evlerinde süründürüldüğü, yalanla beslenen politikaların zirvelerde dolaştığı, çetelerin çoğaldığı, silahlı kuvvetlerin haksızca ve izansızca tahrip edildiği, "Bir avci vurdu beni, bin avci beni yedi!..." türkü sözleri eşliğinde iyice arabeske bulaşan milletin kendinden geçip eğlenip göbek attığı, çocuklarımız ölürken havai fişekli, görkemli düğünlerin yapıldığı başka bir ülke ve başka milletler var mıdır? Hep merak ederim!...

Hele hele, sözümona geleceği kuracak, israfın dinimizce haram olduğunun bilinciyle yola çıkan, ancak sözümona birlik için, müridlerinin gruplar halinde iştirak ettiği sabah kahvaltılarında, yüz çeşit kahvaltılığın yanında, görgüsüzce yaş pasta bile yediklerini ve iğrençce, nimete saygısızlığın zirve yaptığını gördüğüm bir ülke!...

Yeni Dünya Düzeni'nin ideolog ve teorisyenlerinden Graham Fuller http://tr.wikipedia.org/wiki/Graham_Fuller ) Türkiye için, Soğuk Savaş'ın henüz bittiği1990'lı yıllarda şu önerilerde bulunuyordu:

''Ilımlı İslam'ı benimseme, Atatürk'ün görüşlerinden vazgeçme, Ortadoğu ve Kafkaslarda serbest piyasa ekonomisine geçme ve ABD'nin önerdiği İslamı yayma!...''

Bu düşünce ve buna uygun ülkede yapılandırılan eylemlerin içinde, bir çağ yangını yaşatılan ülkenin merkezine şimdi Hanefi Avcı marifetiyle bir ateş topu düşürülüyor!...

Bol takıyyeli, bilhassa Ramazan ayına ayarlanıp uyarlanmış, ateşli ''Referandum Günleri'' ne, Ilımlı İslamın, Ümmet Demokrasi'sinin(!) olası önemli bir durağı olan 13 Eylül'e doğru şimdilik sessizce ilerleyen dipten gelen bir dalga, sarsıcı, sıkı bir darbe vurmaya hazırlanıyor!...

Ve aklı başında hiç bir demokrat, yurtsever ülke insanı Fethullah Gülen'in referandumda ''Evet'' çıkması için, şu söylediklerini unutmuyor:

“Değil sadece kadını erkeğiyle, çoluğu çocuğuyla ve dünyanın dört bir yanına dağılmışıyla hayatta olan insanları, imkan olsa mezardakileri bile kaldırarak o referandumda 'Evet' oyu kullandırmak lazım. Mezardakiler bile kalksın. Ben zannediyorum kalkarlar da, ben zannediyorum ruhları koşar da. Çünkü demokrasi adına çok önemli bir adımdır.”

Sanırım Hanefi Avcı, bu anlamlı ve derin kitabıyla, 1950 yılından bu yana bu ülkeyi yeni gelin misali yöneten ve Soğuk Savaş'ın bittiği 1991 yılından bu günlere gerek bu ülkede ve gerekse diğer islam ülkelerinde derin ve hızla kendilerini yapılandıran sözümona bu yeni demokrasi havarilerine ve ülkedeki reel hukuk sistemi ve uygulanmasına ve kamuoyunun duyarlı kesimine, eğer örtbas edilmezse başlattığı bu süreçle, bir nedenle, ''Hakikate Dair'' bir şeyler gösterecek!...

Hanefi Avcı, AKP'yi ve Fethullah Gülen'i ve de iç ve dış destekçilerini, '' Ergenekon'' kitabı kadar derinden etkiliyecek olan, ”Haliç’te Yaşayan Simonlar” kitabını niçin ve hangi sebeple yazdığını şöyle ifadelendiriyor:

“Başbakan’ın yüzde yüz güvendiği, kafası çalışan, sır saklayabilecek ve ona anlatacaklarımı kesinlikle başbakana aktaracağına inandığım Başdanışmanı’na olayı anlattım...

Aradan zaman geçmesine rağmen hareket görmeyince bu kitabın bir an önce yazılması gerektiğine inanıp yazmaya karar verdim!...”

25.ağustos.2010 / Perpa,

 
Toplam blog
: 392
: 4592
Kayıt tarihi
: 12.03.07
 
 

İstanbul doğumluyum. Sağlıklı beslenme, yüzme, doğada yürüyüş ve çevre özel ilgi alanlarım. Şiiri ve..