Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Hangi erkekle yatılmaz, bu da benim listem

Hangi erkekle yatılmaz, bu da benim listem
 

Herzaman ve her yerde futbol zihin açar!


Fanila giyen erkekle yatılmaz, fanilası görünenle de

Soyunurken çoraplarını sona bırakan erkekle de

Kapuska yiyen erkekle asla yatağa girilmez

Yemekte hesabı kadına ödeten erkekle asla sevişilmez

Ayrıldığında veya boşandığında evden eşya alarak çıkan erkekle sevişilmez

Bu maddeler Ertuğrul Özkök ün kaleminden.

Kendince, kadınların bu sınıflandırmaya giren erkeklerle beraber olmaması gerektiğini düşünüyor.

Onun gözünde, kadınlığın da erkekliğin de bir raconu varmış- ki mutabıkız-

Empati kuran erkeklere hayranımdır.

Kadının ne düşündüğünü düşünmeye çalışıp, elinden geldiğince yardımda bulunurlar.

Sağ olsunlar.

Bir an ben de düşündüm.

Böyle bir sıralama yapsam neler olur diye.

Sadece yatmak değil, muhatap bile olmadığım erkekler şunlar:

Sakız çiğneyen erkekler( o ne öyle cak cak mahalle hanımı gibi! )

Kulak kiri ve burun kılı ile mutlu mesut yaşayan erkekler(yoruma bile gerek yok)

Koyu renk ayakkabı içine açık renk çorap giyen erkekler(türkücü kıvamı)

Alyans hariç, yüzük takan erkekler hele ki serçe parmağına kuş misali olan

Kürdanla nikah kıymış erkekler-ulu orta  her yerde-

Önden gitmek erkekliğin şanındandır diyen  erkekler

Mesaja cevap vermemeyi ağır abi raconu sayan erkekler

Çok ve boş konuşan erkekler

Temizlik konusunda ahkam kesip, sadece dilinde olan erkekler(ayrıntıya girmiyorum malum)

Her şeyi ben bilirim, ben yaparım havasındaki erkekler(havanda su döven style)

Eğlenmekten anladığı bir bar taburesinde tünemek olan erkekler(Teoman mübarek)

Küfür etmeyi asil Türk erkeği marifeti sayan erkekler

Kokusuz erkek, yelesiz aslana benzer mantığını kam almış erkekler(yemişler tatlım seni ıggghhhh)

Kendi beceriksizliğine kılıf bulmada usta erkekler( minare çalmadın şekerim, biraz yaratıcılık)

Uzar

Uzar

Uzar

…..

Bu listeyi uzatmak mümkün

İşimiz zor mu ne?

Eyvah eyvah….

Bunun üzerine günün klibi; gangnam style  öneriyorum* vallahi yumuşatıyor insanı*

Rastgele,-)

 

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..