Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Hangi kadını seçersiniz?

Hangi kadını seçersiniz?
 

çocuk kadınlar


‘’Söylesem tesiri yok, sussam gönül râzı değil.

Çektiğim alamı bir ben bir de Allah’ım bilir’’ (alam:acı; sıkıntı)

Fuzuli

16. yüz yıl şairi Fuzuli’nin dediği gibi kadınlar hakkında ne söylesem tesiri yok....

Tüm erkeklere göre ve bana göre de anlamak ve anlatmak zor dişi cinsini...

Kadınları ; vamp kadınlar , fesat kadınlar ve çocuk kadınlar diye sınıflandırırım ben.

Fesadından korkacaksın kadın kısmının...

Erkeğe de kendi cinsine de zarar verir böylesi...

Görme gözüm , duyma kulağım misali tanrı tüm insanları korusun fesadından kadının.

Vampı , sadece dişiliğiyle ön plana çıkmayı tercih edenidir kadının.

Kimi kez akıllısı çıksa da aklı başında olmayanı, biraz cühela kesimi , sarışını , kırmızı dudaklısıdır , iri göğüslüsüdür kadınların vamp olanları....

Çocuk kadınlardır bence gerçek kadınlar....

Her an şefkat bekleyen , sevmekten karşılıksız sevilmekten başka bir isteği olmayan yumuşak, hoş sesli , canlı cinli , cilveli kadınlar....

Çocuk kadınların yalanları aslında çok basit yalanlardır. Ne aile kavramını tehlikeye sokacak ne de kimseye zarar verecek cinstendirler.

Mesela giysisini beğenen ve nereden aldığını soran birine ‘’Hatırlamıyorum çok oldu alalı.’’ der ; çünkü başkalarıyla aynı şeyi giymekten hoşlanmaz.

Parfümünü orijinal kokuları deneyerek seçer ; ancak sahte koku satan açık parfümcülerden alır. Bu sırrı kimselerle paylaşmaz.

Kendisine alınan hediyeleri çılgınca merak eder , hediye almaya bayılır ; ancak ‘’Hayatım hiç gerek yok almasan da olur , sen en büyük hediyesin bana !’’der.

Ne kazanma hırsıyla beynini , etrafımdakileri nasıl alt ederim , diye çalıştırır , ne başkasının erkeğini elinden almaya çalışır , ne para avcısıdır , ne de düzenbaz....

Çocuk kadınların tek istediği kendilerine aşk dolu bir yürekle bağlanan insanlardır...

Etrafınızdaki çocuk kadınları keşfedebilmeniz arzusuyla....

Arzuliden....

 
Toplam blog
: 77
: 2768
Kayıt tarihi
: 17.07.08
 
 

Her şey ya da hiçbir şey... Ben misali gailesi olanlar, bir arzunuz varsa yaşamdan arzuliden arzular..