Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '08

 
Kategori
Komşuluk
 

Hangi komşum o ?

Hangi komşum o ?
 

netten alıntıdır...


İş çıkışı taksi çevirdim, tesadüf mahallenin taksi durağına ait bir taksiye rast geldim.

Konuşa konuşa gelirken taksici ; - Abula ya, sizin apartumana i…ler dadanmış, uyuyonuz ayakta dedi.

Nasıl yani ya, bir onlar eksikti nerden çıkardın kardeşim dedim.

Valla abula ya sor bak diğer arkadaşlara da, sizin apartumandan gecenin bir yarısı areyo, bizi sıradan çıkarteyo, 3 ytl lik yola gideyo i…ler dedi.

Sen bu i…ler lafını mecazi anlamda mı gulleneyon aman pardon kullanıyorsun kızdığın için dedim.

Yok bie abula hani böle gırık oleyolar ya, hani böle ağızlarını da yaye yaye gonuşuveriyola, aynı öle bunlaa, garı gibi anlıyceeen.

İnsanları cinsel kimlikleriyle yargılamam ama demek ki içimde böyle bir ırkçılık mevcut :) eve gelene kadar içim içimi yedi.(biraz da merak)

Babama ; - Ya ne biçim yöneticisin, millet bizim apartmanı konuşuyormuş, böyle de böyleymiş dedim.

- Allah Allah ya hiç de öyle bir tip yok, ben aidatları toplarken iyice bir bakayım dedi.

- Nasıl bakacaksın baba, alnında mı yazıyor gay diye, sen anlamazsın ki , geçen yıl üst katı almaya talip bariz fazla feminen adam için çok efendi çoook İnşallah o alır diye dua eden sendin.

Entari giyip makyaj yapıp, aidatı sana verirken yanağından da makas almazsa sen anlayamazsın bence dedim :))

Bir ay boyunca babam bütün daireleri göz hapsine aldı. Çeşitli bahanelerle herkesle muhabbete girdi.

Olmadı eve gelip işin muhasebesini de yapıyordu, Hımmm 5 numaradaki çocuk… Yok yok olmaz o çocuk 5 vakit namazında… 7 numarada oturan gençler var… Yok yok onlarda Fulya’nın delikanlıları tanıyoruz yıllardır…. 11 mi acaba… Yok ya takım elbiseli efendi çocuklar vs vs.

Ya baba bırak söylediğime de pişman oldum, ne yapacaksın bulup, ne diyeceksin.

Ya çıkın bu apartmandan ya da cinsel tercihlerinizi değiştirin :))) Kızlardan hoşlanın artık valla karışmam :)))

Aradan epey bir zaman geçti, babam da işin ucunu bıraktı Allahtan:)

Geçen akşam işten geliyorum bir baktım kapıda park halinde bir arabaya vurup kaçmışlar, ön tarafı göçertmişler resmen.

Hay Allah diye üzülerek bakıyordum ki bayırdan aşağı koşa koşa bir genç gelip arabanın önünde dövünmeye başladı.

- Ayyyy gitmiş arebeee, Ayyy Allah kahretmesin kim yaptıyse komşuuularrrrr gören yok muu ayyyyyy !

Koşa koşa bizim apartmandan bir dairenin (daire nosu vermeyeceğim) ziline basıp bağırmasına devam etti.

- Ayyy kız Allah kahretmesin seni uyuyon mu geelll, geell bakkkk, gittiii gitti arabemiz gittiii !!!

Daireden çıkan uzun boylu, sakallı (babamın deyimiyle efendi) çocukla beraber dövünüp duruyorlarken ben aylardır içimi kemiren kim acaba yav sorularının yanıtı bulmanın huzuruyla eve girdim.

Tabi ki söylemedim bizimkilere ne gerek var :) Herkesin özel hayatı, bize ne.

Gerçi diğer apartman sakini beylere haksızlık oluyor, hala bizimkiler acaba o mu, bu mu diye süzüp duruyorlar kendilerini ama :))))))

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..