Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Hangi konuda yazmalıyım? Siz söyleyin..!

Hangi konuda yazmalıyım? Siz söyleyin..!
 

Sevgili DOSTLAR,

Daha öncede yazılarımda belirtmiştim. Benim bilgisayar başına geçip birşeyler yazmam da en büyük etken "Paylaşımdır..!". Herşey gibi teknolojiye de oldukça aç bir toplumuz. Hızla ilerleyen teknoloji dünyasında çabucak kendimize bir yer bulmamız gerekiyor. Aksi halde herkesin müzik bitince kendisine bir sandalye kapıp oturduğu bu oyunda ayakta kalmaya mahkum olacağız. Bu kötü sona ulaşmamamız ancak bilgiye çok hızlı erişmemiz ve toplumsal bilgi seviyemizi arttırmamızla mümkün olacaktır.

Bazen kendime soruyorum. Kendi kriterlerime göre konular belirleyip yazılar yazıyorum. Acaba bu seçimi ne kadar doğru yapıyorum ve acaba bu yazılar sizlere ne kadar faydalı oluyor diye. Sonunda olaya farklı yaklaşmaya karar verdim. Bundan sonra teknoloji, bilgisayar, elektronik vb.. konularda ne yazacağıma benim kadar sizler de yön vereceksiniz. Bu nedenle bilgi eksikliğini duyduğunuz konuları bana lütfen mesaj yoluyla bildirin. Gelen talepler üzerine ben de bir sonraki yazının konusunu belirlemiş olacağım. Talep edilen konu hakkında bilgi sahibi değilsem de araştırıp öyle yazarım. Bu yeni metodla size daha faydalı olacağımı umuyorum.

Hoşcakalın..

NOT: Bu arada hayatımıza giren en teknolojik, en mükemmel, en kusursuz, en iyi tasarlanmış, kul değil ALLAH tasarımı bir varlıktan yani benim küçük oğlumdan dolayı yazılarımın sayısı biraz azaldı.

http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=20615

Bu yeni dönemde az ama öz işler yapmaya gayret edeceğim..! Nedeni malum:)

 
Toplam blog
: 410
: 3283
Kayıt tarihi
: 13.04.06
 
 

Bilgisayar, elektronik, internet alanındaki son gelişmeler. Tüketici elektroniğindeki trendler. Otom..