Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mayıs '15

 
Kategori
Seçim
 

Hangi Milliyetçilik?

Hangi Milliyetçilik?
 

Milliyetçiyim demekle milliyetçi olunmuyor.


Meydan meydan gezip milliyetçilik adına mangalda kül bırakmayan sözüm ona milliyetçiler. Ben ve ailem terör örgütünün acımazlığı altında inim inim inlerken nerelerdeydiniz? Sırf milliyetçi olduğum için. Rahmetli Başbuğ'umuzun izinden gittiğim için. Vatanıma, milletime şanlı albayrağıma laf söyletmediğim için . 

Terör örgütünün hedef seçtiği ve yıprattığı milliyetçi ben için ne yaptınız? Ne yaptınız da şimdi benden ve aile fertlerimden oy istiyorsunuz? Ve ben yalnız değilim. Yani ben, ben değilim. Ben, biziz.

Biz, vatanımız, milletimiz, şanlı al bayrağımız için ezilmişleriz. Hiç boşuna nefes tüketmeyin. Meydan meydan gezip milliyetçilikten dem vurmayın. Meydanları boş bulup esip gürlemeyin boşuna. Hele bir düşünün bakalım bakalım. Bir zamanlar milliyetçilerin kalesi, toprağına kurban olduğum doğduğum şehir Erzurum'da ne haldesiniz. Şu an da yaşadığım şehir Tokat'ta ne haldesiniz. 

Kaleler hep düştü birer birer. Sırf bencilliğinizden. Gerçek milliyetçileri yok saydığınızdan. İçimiz kan ağlıyor sizin gibi sözüm ona milliyetçiler yüzünden. Yeter artık ! 

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..